joi, 18 ianuarie 2018

Vom muri si vom fi liberi....

Dator acestei rezonante din Piata Unierasitatii din 90,am pregatit in cele mai mici amanunte, scoaterea PSD, din viata politica, asa cum am mai afirmat, pe acest blog.Astept raspunsul celui mai indreptatit DEMNITAR!Dovezile le-am facut publice!Am lansat cu ultimele eforturi,  aceste actiuni, pentru ca m-am ingrozit, sa constat cea mai distrugatoare solutie, gasita de patroni in disperare.IMPORTUL ,asa cum v-am mai facut atenti,de vietnamezi,Sri lanchezi,Pachistanezi,basca migrantii bagati pe gat.Si asta din cauza PSD-ului care "intretine"din truda noastra,milioane de ASISTATI SOCIAL(TRANTORI).IATA UNDE E "legalitatea reprezentarii" cu care PSD arunca in drepata si stanga, aceasta mistificare.Sunt oprit zilnic de vechi prieteni de baricada, care ma intreaba,cand dracu scapam de astia? Dialogul cade rapid, dupa ce il intreb"ai facut CEVA care sa le grabeasca sfarsitul"?NOI,acesti cativa,ce am ramas crediciosi moralei crestine, nu suntem "profesionisti"ai suferintei pentru aproapele nostru,cum suntem, etichtati de cei care NU SE IMPLICA.Faptul pe care l-am simit de fiecare data, cand un ins te inconjoara cu toata caldura, te aproba,te sprijina sufleteste, dar se crede deasupra,ALTII sa merga la demonstratii,el???...Va priomit,ca,oricate nenorociri, abatute asupa mea, de cei care ma cenureaza,ma distrug ca om,ma ataca din toate partile si nu ma pot apara, dearece CENZURA TOTALA imi taie orice punte de COMUNICARE.Pana si Ciuobotea,Prea (ne)fericitul ma boicoteaza deoarece AM IDRAZNIT sa bag spaima in predecesorul sau Teoctist, intrucat il felicitase pe dictator, pentru inecarea in sange a Timisoarei, pe 17 Dec 1989.Veti avea vesti teribile, intrucat,asa cum am afirmat mai sus,NU SE POATE ca sa intretinem TRANTORI si sa ne procopsim cu ....Le multumesc,inca odata,isternautilor isteti, care au daramt cenzura si mi-au dat curaj!

Niciun comentariu: