joi, 28 decembrie 2017

PRECIZARI...

Avand inm vedere, ca anumiti participanti la comemorare,cand am trecut la imprtirea colivei si vinului, au aruncat coliva si au consumat vinul,am considerat o manjirea a datinei si am hotarat sa strangem tot si sa continuam, cu oameni sarmani, ce treceau pe langa sediul Asociatiei.Stiu ca abia asteapta "pretenii" sa ma acuze se rasism.Putin imi pasa, daca am considerat ca apar memoria celor cazuti langa noi, in 89.Va rog sa scuzati, lungimea nenaturala a unor secvente din postarea de la ceremonie,dar conditiile tehnice si banii putini, m-au determinat la varianta aceasta.Si inainte de incheere,vreau sa va anunt o hotarare adanca ce nu putea sa vina decat de la o absurda.E vorba de lasat,cu limba de moarte,de catre KERIDA,A VOINTEI CA DUPA DECES,SA FIE IMPAIATA!!!Ce va face urmasul, ce va veni de la o mama-surogat,o va privi ca pe motanul  deja impaiat?Si acum,in prag de AN NOU,NOI  vom  SALVA ROMANIA,Lasam sa treaca,pentru fiecare,sarbatorile si  nici nu stiti cat de aproape e rezolvarea tuturor ACESTOR INVOLBURARI, FOARTE BINE ORCHESTRATE!


PENTRU TOTI CEI CARE GANDESC ROMANESTE,PENTRU CEI CARE,CU CAZNA SI PRIN INTELIGENTA LOR, AU ACCESAT ACEST BLOG,PENTRU CEI CARE DORESC SCHIMBAREA ROMANIEI SPRE BINE,CEI CARE POT VENI ALTURI DE NOI SI SE SIMT IN STARE SA CANDIDEZE, PENTRU PARLAMENT, PENTRU AI INLOCUI PE TREDATORI, II ASTEPTAM! PANA ATUMCI:

"LA MULTI ANI 2018,CU BUCURII,CU MULTA SANATATE, SI MAI ALES,I M P L I C A R E!

Niciun comentariu: