duminică, 3 decembrie 2017

FISURILE SE INMULTESC...

si cu fiecare gafa,ne arata in toata goliciunea, MURDARIA puteriui actuale!.Am fost ieri in Piata tocmai cand demonstrantii ,cu mare hotarare si intr-o veselie,mi-au adus aminte de baricada din Piata Universitatii.Sentimentul a tasnit exact, cand a adiat ideea unuia din grup/Pana in acel moment toti eru linistiti si discutau politica.Dintr-o data,ca un curent electric, a pus participantii in miscare.Au inceput sa desfaca legaturile(elogiul acesta il aduc celor care,CU ADEVARAT, au venit in Piata Victoriei pentru protest adevarat, impotriva abuzurilor comise de ciumati)Ceilalti care urmaresc ALTE tinte, toata scarba noastra!Vedeam si acest fapt m-a incantat,ce DORINTA DE A FACE CEVA,Si citeam pe fetele lor o bucurie si hotarare care s-a amplificat odata cu PROVOCAREA unui ciumat, care a injurat,a racnit si l-a lovit pe un ziarist, cu rucsacul. ATUNCI a sarit un tanar sa- l APERE.Nu cum au titrat, toata puderia de tv si media.Sunt dezolat,nu-mi tihneste nimic, deoarece nu l-am azuit pe sasaitul otravitor  Cristoiu.nu-l injurati in lipsa,Ma rog la Dumnezeu, sa-l tina unde se afla si NU MAI OTRAVESTE ATMOSFERA.Sa fie primit!Apoi,cand ma inteles, ca fi rea vrea cascavalul lui Dragnea, tintind in Tudose, care a carmit-o spre normal(dar tot degeaba,il vor coplesi) ,m-am bucurat enorm.O anunt pe numita fi rea ca i-am facut plangere penala, pentru ca mi-a refuzat acreditarea.Si acolo o sa produc niste probe, ce o va ingropa definitiv, atat ca politician, cat si ca OM.Unda de soc a ajuns si in Parlamentul Europaean.Unde ciumati rosii,dar mai ales,cameleonii se dau de gol("marele mircea deaconu",catalin ivan,etc,deh orgoliile vorbesc) darama incet,dar sigur,"coeziunea" in distrugerea acestei Tari.Cea mai tare lovitura,pe care si-a administrat-o singura fi rea, cand i-a inmanat DIPLOMA acad stolnici,acest turnator al securitatii, al Regelui si a altor intelectuali.Am fost in tribunal, cand se vorbea incins, daca va contesta Decizia CNSAS.N-A FACUT-O! Mi-e scarba sa mai vorbesc de acest GUNOI!La diverse conf de presa, pe unde il vedeam il huiduiam.Iata dragii mei votanti,dar mai ales NEVOTANTI, unde duce faptul ca nu ne-am IMPLICAT.Dar cum spuneam in acesti ani,NU VA FIE FRICA,CIUNATII ROSII PICA.DAR CU CE PRET?

Niciun comentariu: