duminică, 24 decembrie 2017

Sfidarea (urmare)...







Si iata amanunte din "desfasurarea"comemorarii.Prima,inainte de inceperea oficiala,preotul din dr.filmarii,(avand cel mai inalt grad) a venit sa ma "invite" intre mercenarii lui iliescU.I-am intors demenstrativ partea umbrita.Ar trebui sa imi cer scuze, celor cativa revolutionari adevarati,AFLATI DIN VARII MOTIVE INTRE MERCENARI, dar asa cum noi ne-am detasat, din 22 Dec,ora 17,15 cand iliescu a anuntat formarea FSN(atunci ni s-a "confiscat" zic cei vanduti")Revolutia, NOI am continuat-o.Fapt atestat recent prin pronuntarea a 23 complete de judecata de la CAB si ICCJ,prin hot def.Ca de fiecare data nu au lipsit provocarile.Veti auzi cum l-am taxat pe individul care a incercat,PAGAN.Il cunosteam bine facea parte din STAF-UL" PDSR Bebe Cerificat(ivanovici)Imi cer scuze ca e cam lung dar, am compensat cu imnul As. Cat priveste balbaiala cu Teoctist,sunt convins ca actualul P Daniel, inclinat spre sfidarea indemnului Mantuitorului"fiti cumpatati" SI ACUM SE VEDE CLAR, INCA O ENIGMA A CASTIGARII ALEGERILOR ,Slujitorii(multi) in ajuta din plin,aveti dovada..De unde mertane super,cruci aurite si oadajdii de mii si mii de euro, etc cand o parte din slujitorii Bisericii au ca tinmta strangerea de averi si spurcarea credintei noastre,singurul NOSTRU REAZIM in aceste vremuri de cumpana.Balbaiala, o gasiti descrisa pe blog.NOI ,din putinul notru, am depus coroana, mai bogata si mai frumoasa, decat a Presedintelui.Senatului,C.Deputatilor.faceti voi  constatarea.,Crestinii cei adevarati DIFERENTA dintre ateii, pe care i-au slujit preotii, trmisa de mult hulitul D.si simplitatea nostra Crestina.Va provoc sa depuneti un comentariu.DE 6 ANI NICI UNUL NU A AJUS sa fie POSTAT PE BLOG.am cenzura totala.ajutati-ma sa-i potopim pe ciumatii rosii.SARBATORI FERICITE SI GANDITI-VA la propunerea mea pt Parlament, care are in spate, o organizare LEGALA, fara cusur NUMAI pentru a ne SCHMA VIATA si a impiedica VIOLENTA ,SARBATORI FERICITE TUTUROR CELOR CARE GANDESC SI ACTIONAEAZA LA FEL!!!
FAC O PRECIZARE,NU CRITIC PATRIARHUL CI OMUL DANIEL!!!!!
PS.CEL CU CRUCEA DE CARTON E ELIBERAT DE LA BALACEANCA DEOARECE nu mai sunt bani!Asta e Libertatea platita de martirii nostrii?

Niciun comentariu: