sâmbătă, 23 decembrie 2017

Sfidarea Prea (ne)Fericitului Daniel...









Patriarhul B.O.R.Nu credeam ca acesta,dupa episodul halucinant de la"Colectiv" cand s-a incercat sa se dreaga bucuiocul, cu inteventia Bisericii si a SLUJITORILOR SAI,Iata ca acum, tot acesta savarseste o grava sfidare, catre MARTIRII NOSTRIUI.Intrucat DWD nu e prelucrat, am sa incep sa va prezint o prima proba. DE CE NOI, nu am acceptat sa intram, intre cei DESERVITI de popii trimis de Patriarh.De ce fac aceasta afirmatie,pt ca NOI ,cu 10 zile inaintea zilei de 21, am facut cerere oficiala si l-am rugat pe susubiectul (fata de sfidarea ce ne-a aratat-o,nu-i voi mai pronunta numele) prin Parintele Consilier al Cancelariei, sa ne resfinteasca crucea de lemn,de la Troita, ce a fost vandalizata.Mi-a cerut DOCUMETE.Am facut cerere, n-am primit raspuns de la PMB,am hotarat,intucat 21 se apropia,sa facem o slujba pentru ambele situatii.AM TRIMIS DOCUMENTELE CU 10 zile mai devreme,LA CANCELARIA PATRIARHALA,CARE,O SA VEDETI,NU MISCA PANA NU IL CONSULTA PE el,A RAMAS sa tinem legatura.SUBLINIEZ CU MAJUSCULE PENTRU A LEGA ACESTE SUBLINIERI DE INTREG!Acum postez 2 foto, in care va voi prezenta DIFERENTA inmtre DATINA NOASTRA CRESTINA si ATEISMUL neocomunismul slujitorilor B.OB) si mascarada mercenarilor loviturii de stat,ce isi atribuie titlul de Revolutionari NUMAI de a salava, primirea,de 28 de ani a soldei.si n-au avut oare bani,SA FACA CUM AM FACUT NOI SLUJbA ,sa fie primita de MARTIRI?Nu, pt ca in acesti 28 de ani,de mai multe ori au huiduit momentul acesta sacru,deoarece li se taiase solda de mercenari.V-a urma.

Niciun comentariu: