luni, 11 decembrie 2017

Diversiunea Ciolos....

am mai postat in acest spatiu avertismentul ca ,prin deschiderea pag de fb cu acest nume,cand acesta era PM si ne-a tras teapa de 10 liliarde de la buget.Sub scuza ca n-a guvernat decat un an,Iata ca acum s-a adeverit!Nu am facut acest anunt, decat ca Romanii,cu inima lor buna,au fost pacaliti 28 de ani, cu acesta stratagema imputita!Si-au schimbat denumirea,culoarea, s-au transformat in cei mai vehementi critici, a celor de la putere,au mizat ca Romanul,bland si tolerant,tot sperand in mai bine,zicandu-si "hai bai sa=i votam si pe astia,POATE OR FACE CEVAțcCinci ani cat am batut strazile Bucurestiului,(90-95) am reusit sa intelegem, acest mecanism diabolic, de manipulșare.Si daca veti accesa, la prosteala Ciolos,iarasi mai vine o pauza de 4 ani!In ce priveste Legile Justitiei, de care sae face atata caz,NOI avem in programul Partidului, o solutie simpla si care nu poate da nastere, la interpretari.O vom face cunoscuta pe 21 Dec,la ora 11,00 la Troita de la Piata Universitatii, cand ii vom comemora,ca de fiecare data,dupa datina, pe Martirii nostrii!Cu acest prilej,vom face cunoscut sacrilegiul savarsit de actuala Primarita la adresa lor.Iesirea in strada acum, e total diferita de ce faceam NOI.Nu se va obtine nimic, intrucat aceasta iesire pestrita, ascunde multe jocuri.Inclusiv a lui Ciolos.Si ca sa va mai dau un ex.un ins  din miscarea REZIST ,a depus actele sa infinteze un Partid.Cand l-am intrebat unde se situeaza pe esichierul politic,a rosit si mi-a intors spatele.Drept ii, ca intelectualii(nu toti)" cu dragoste de Tara" nu se prea inghesuie.Si timpul se scurge, tot in defavoarea noastra.Numai ca ACUM NU MAI E DE GLUIMIT!CAT ne mai poate suporta U E aceasta bulibaseala bine controlata?

Niciun comentariu: