vineri, 15 decembrie 2017

S-A SPART BLESTEMUL


Ma bucur si nu prea!Timpul excesiv, in care f.multe fapte s-au prescris,altele s-au uitat,altele au fost inflorite de te apuci cu mainile de cap. pentru ai absolvi pe criminalii care ne-au intros in Evul Mediu, fac ca acest MOMENT, sa nu mai aiba aceias semnificatie.Dar,cum spune Romanul,mai bine mai tarziu, decat NICIODATA.Si iata,mi se recunoaste aportul meu si al camarazilor mei,acum imprastiati de aceias ciuma rosie, in cele 4 zari,faptul ca prin Piata Universitatii am adus un RESPECT INTERNATIONAL ROMANIEI, ce va dainui in Istorie.Deci n-am trecut acest segmanet de tim p ,precum gasca  sau strutul,gesturi care ne-a adus INMFERNUL, ce se va desavarsi, in luna Ianuarie, cand vor INCEPE SA FUNCTIONEZE, ALBIREA PENALILOR.Ca observator in Parlament si pe culoare, am constatat BUCURIA otravita. care le va iesi pe nas.Dar sunt CONVINS ca va fi DE SCURTA DURATA.Da Doamne!Spun acest lucru deoarece nu mai traim in mijlocul tratatului de la Varsovia,ci suntem aliati si in UE.Asi vrea numai sa vad,daca mai traiesc,ce reactie vor avea  cei care l-au adulat pe  petre roman.dupa sezbateri si cand va fi "invitat" in boxa!iliescu nu mai conteaza.Pana la sfarsitul acestui proces,in niste chinuri groaznice VA PLATI  si VA INTELEGE, prin chinui, SUFERINTA UMANA PE CARE A PROVOICAT-O SI PASTORIT-O, pentru un popor intreg.De data asta nu va mai da socoteala in B.OB ci in IAD! SA FIE PRIMIT!




Niciun comentariu: