marți, 3 aprilie 2018

Hidosenia limbii de lemn.!

Azi am avut termen, la dosarul de malpraxis.In el,proba ca am fost prigonit politic, e mai mult decat clara.Aveam una din crizele cumplite,cand,din cauza tensiunii peste 20,urechile vajaind,auzul e blocat, Presedinta Completului de 3 Judecatori imi repeta,cu rabdare intrebarea -ce ilegalitate ati depistat in dosar,  de ati facut cererea prezenta?Rasuns:NU am afirmat asa ceva,ci faptul ca EXPERTUL ,membru PSD mi-a dat un verdict pe care,prin proba NOUA gasita intamplator, FAC DOVADA ca verdictul dat de acesta,precum ca malpraxis-ul se datoreaza unei cauze GENETICE,PROBA PREZENTATA,DESFINTEAZA clar, verdictul incorect, dat de acest "expert"  brevetul de zbor CU SCOALA SI VIZITELE MEDICALE LA POLICLINICA MILITARA SPECIALA,facute in acelasi timp cu renumitul nostru Cosmonaut D.Prunariu, daca era cea mai vaga urma de defect genetic, cum suna in expertiza.NU PUTEAM TRECE LA ZBOR.Presed. nu am inteles cea mai zis,am retinut ca SE VA PRONUNTA, pe admisibilitatea cererii.Stiu sigur ca la CEDO,voi fi judecat CORECT.Dar DE CE, nu mi se da dreptate ACUM??Am vrut sa aduc in discutie si faptul ca,insasi Presedintele Iohanis e COMPLICE la nedarii mai departe,  atentionari   ORGANELOR IN DREPT, CA LUAT cunostinta, a uciderii deliberate si NEANCHETATE a 6 CAMARAZI dupa 1 Ian.'90. Fapt OCOLIT, de toti factorii indreptatiti de lege, sa faca acest lucru.E saptamana mare si am o mare greutate pe suflet ca,de 28 de ani, nu reusesc sa fac cunoascute aceste crime, impotriva unor EROII.PRESEDINTA COMPLETULUI DE 3 JUDECATORI,DESI AVEA DOVADA MEDICALA IN DOSAR, MA PRIVEAU CU MILA,ca pe un drogat.Cand am inceput sa-i relatez de moartea acestor martiri, mi-a taiat-o scurt,hai sa nu ne intindem la poveti larimogene de istorie trecuta!I-am atribuit o circumstanta atenunatata, datorita faptului ca,analizand zilnic atatea si atatea dosare,oare sa fie de vina ,automatismul intrat in reflex?

Niciun comentariu: