joi, 12 aprilie 2018

iARASI JIGODIILE...




Unde mergi,unde te intorci dai de ELE!Mai ales,CENZURA,la ultima postare,a trecut PE FATA, sa-mi cenzureze filmul profanarilor ce continua. Ca sa vedeti cat de ANCORATE in realitate, sunt cei din Media,va precizez, ca din  cei 10-12 jurnalisti, ce s-au aflat la fata locului, doar 2 au luat informatii despre subiect(omniprezentul fotoreporter arhicunoasscut Fane si o jurnalista, de la o agentie de presa.Ceilalti,in special Romania tv,din necunoastre si neinformare, a filmat sudarea si GATA!Am postat pe acest spatiu, toate ADRESELE CE MI-AU FOST TRIMISE,Ca acoperire ,DAR CAND noi AM GASIT Km "O" si l-am depus langa cabina paznicului Teatrului National.Vazand ca s-a sesizat presa,ca sa DEA BINE,a adus rapid o echipa de la Drumuri si strazi,pendinte de PMB,a sudat in doru' lelii Km si a disparut,  tot atat de repede,eventualele discutii fiind suprimate!Aceasta fotogarfie, este cu Km "O" ADEVARAT, pe care l-am montat, cu ocazia primei comemorari, a venirii minerilor,adica 13 Iunie 1991 ,cea care apare in forrografie,dupa 6 ani,a fost data jos, de numitul Teodor Maries,am facut plangere penala pe acesta tema,ancheta a durat 5 sani,incheindu-se cu NUP.

Niciun comentariu: