duminică, 25 noiembrie 2018

BANAL,TOV GUSE,BANAL.....

Toata aceasta tevatura nu e decat un foc de paie.Cu tinta precisa, pe care am sa o fac cunoscuta dupa ce,substratul,il voi expune imediat.Realitatea ERA IN CADERE LIBERA!Dupa monstruoasa idiotenie, cu trasmisia de la Roma, in  care cativa pupincuristi au "colaborat" la o emisiune, care a jignit impardonabil, niste exilati din Tara lor, de nevoi si nedreptate.Si injustitie,si coruptie si,si si, in emisiunea din 12 August,Urmatoarea de pe 18, n-a mai avut loc, la interventia sefului filialei Partidului nostru, care a pus in tema tv ItalianaSi care a ferit de o noua injosire, a celor peste 300.000 de Romani.La care, in Tara ,si-au adus APORTUL si "urgisitii"Oana Stanciulescu si Oreste.Am 29 de ani de jurnalism,acestia au venit de "pufosi" in presa.Oana,la Taranisti, Oreste pe unde putea si el, sa ciuguleasca cate un bob, doua.Cu Oreste nu m-am intersectat,dar de Oana imi pare rau, ca a "p;us botul"rau de tot.O respectam pe Oana, deoarece imi placea ca.langa D.na Presei Romanesti Roxana Iordache, a avut ce invata.La marile inclestari cu tinerii "scutieri" de peste 45 de ani, ai lui Magureanu,Oana era ferita de contactele dure.Cerul s-a daramat cand, la Parlamenmt,iesind din plen unde a fost votata de PSD in Cosiliul de Administratie la TVR,mai ales cand, m-a privit in ochi si a sters-o,am simtit ca "s-a predat" Eh,fiecare are pretul sau.Dupa o perioada,am dat peste ea la Realitatea.Si dai si lupta, cum a facut Oreste cu gazarea noastra, despre care am m ai scris.Ca sa nu mai lungesc povestea,TOTUL A FOST O CACEALMA.NUMNAI PENTRU A REVIGORA POSTUL REALITATEA.De frica pierderii reclamelor, care ar fi dus la periclitarea ramanerii active, al acestui cuib de manipulatori.Datori vanduti(cu 25 milioane de euro la fisc) scaderea ar fi facut ravagii!Mai e putin si ii vom judeca pe toti acestia care au facut atata RAU acestei Natiuni.

Niciun comentariu: