miercuri, 14 noiembrie 2018

Genocidul secretizat....

si acoperit cu indarjire, de oficialitati.Spun asta dupa ce ieri,am fost audiat la Parchetulk Militar in cazul gazarii,in 10 August,CU GAZE DE LUPTA!Am facut proba ca sunt absolvent al unei scoli Militare,ca STIU ce vorbesc,am depus probe cu a doua agresiune cu gaze de lupta in 1990-,rezultanta fiind. 2 luni de tratament, in Spit. Colentina,am depus recent,biletul medical si foaia de etxernare in care se specifica,URMARILE GAZARI CU GAZ INTERZIS de Conventiile Internationale,medicamentul f. puternic, OZEALEPINA care iti da niste stari= cu cele traite in spitalul colentina.Norocul meu a fost, ca aveam instituit un ntratament ,tot de spitalulColtea prescris,de la ultima internare, cu prilejul celei de a-4-a tentative de omor,cand mi-au fost distruse toate org interne,am avut o pierdere de 3 l sange, ce mi-a fost transfuzat,norocul meu spun,a fost ca o parte din medicamentele ce le luam de atunci,au intarziat dezlantuirea efectelor secundare.ale acestei gazari criminale.Ce m-a incantat la audiere, a fost biroul plin de ofiteri judiciari TINERI,care m-au chetionat MODERN.Nu dupa retete invechite, cand nu stiai cum sa iesi mai repede din birouri.M-a lasat sa probez orice doream.legat de subiect si m-a dezlegat, sa fac public aceasta crima.I-am pobat cu foito ca NU A FOT NICI O TENTATIVA DE A ATACA GUVERNUL!Nu-mi fac iluzii desarte,dar aceasta represiune neocomunista, VA MERGE IN JUDECATA, DATORITA FAPTULUI CA Europa,dupa cum s-a vazut,e cu ochii pe noi.MUL,TI DINTRE NEOCOMUNISTII CARE SUNT BANTUITI DE VISE NEGRE, PENNTRU CE AU FACUT,spun,"ia mai dao dracului de UE.Bai nenorocitule,D.l Puscas, care a negociat intrarea noastra in UE,desi era PSD-ist vechi,a facut de asa feșl.INCAT SA NU NE MAI INTOARCEM la vremile apuseCei care gandesc asa, sunt cei mai cumpliti dusmani!.NOI incadrandui in TRADATORI DE TARA ,DE NEAM SI DE MAMA!S-AU MASLUIT ACTE,IN CAZUL ACESTA,AU FOST PRESIUNE SA SE SCHIMBE ANUMITE SITUATII,CARE AR FI AMPLIFICAT PROBATIUNEA,S-A CAUTAT SA SE CREADA CA SUNT CAM DUS CU PLUTA, DUPA 4 TENTATIVE DE OMOR niciuna anchetata!!In ciuda tuturor acestor factori de DESCURAJARE, CU CARE MA LUPT ZILNIC, DE 28 DE ANI,AJUTORUL moral, DIN PARTEA CELOR MAI APROPIATI,lipsa, NU M-A DESCURAJATVOICONTINUA SA L,UPT,VOI CONTACTA FORTE NOI,TINERII MAI ALES,DEOARECE LUPTA NOASTRA incepand cu 21 Decembrie 1989,a fost stropita cu sange de acei TINMERI MARTIRI, UMILITI SI DUPA MOARTEA LOR,CE NE-A DAT LIBERTATEA SI UITATI, PENTRUtinerii sunt datori sa vina langa noi,deoarece e lupta lor CONDUSA CU EXPERIENTA NOASTRA!.ASA SA NE AJUTE DUMNEZEU!

Niciun comentariu: