marți, 19 martie 2019

COMUNICAT PT VIITORIME...

ACUM, in ceasul al 12-lea, privind pericolul groaznic al pierderii Libertatii si Tarii.Noi Partidul Revolutiei, facem APEL, catre TOTI ce care sunt RMOANI ADEVARATI, care gandesc Romanenste,CEI ALUNGATI DE CIUMA ROSUIE in cele 4 zari,prietenilor care ne-au  atatat respect si simpatie, in timpul Pietii Universitatii si au fost solidari, cu toate actiunile ulterioare,Facem apel la tinerii exceptionali, care au studiat "afara" PENTRU A VENI ALATURI DE NOI,CEI CARE,29 DE ANI NE-AM CONTINUAT REVOLUTIA ADEVARATA,CONSFINTITA CA ATARE, DE ICCJ.ESTE SINGURA FORTA CURATA CARE A FACUT TOT,AU SUFERIT ENORM pentru VICTORIA ACESTEIA.Acum cand toate scarnaviile ce au rastignit acerasta Tara,prin cele mai odioase manipulari ,urmarind, ca prin alegerile viitoare, sa ne anihiuleze,pentru a rastigni in continuare Tara.PE CARE au vandut-o si UMILIT-O in acesti 29 de ani.Avem TOATE CONDITIIL LEGALE, pentru ai inscrie in viitoarele alegeri,pentru a schimba actuala clasa politica de INTERLOPI.Am ontinuat lupta si avand in vedere, ca 70 % SUNT INCRANCENATI IMPOTRIVA GUVERNANTILOR,am propus Preaedintelui Iohanis,avand in vedere iminentul referendum si PENTRU AI SCOATE LEGAL SI FARA VIOLENTE PE CIUMATII ROSII DIN VIATA PUBLICA,INTRODUCEREA INTREBARII"SUNTETI DE ACPORD CU APLICAREA LEGII LUSTRATIEI?AR FI ANULAT VOTUL; PARLAMENTULUI VOINTA POPORULUI PRIN REFERENDUM  IAR EXPEDIA LA GROAPA ISTORIEI.Am trimis 5 propuneri pe site-ul,Presedintelui si TACERE!!!Asta ca jurnalist mi-a confirmat ca Presedintele E CAPTIV SI DECIZIILE SE IAU CU TOTUL IN ALTA PARTE!Pot proba oricui aceasta afirmatie cu alte probe indubitabile.O proba zdrobitoare reese din ACTIVITATEA ....ZILNICA,.AM MAI PROPUS ALTE 2 INTREBARI PE CARE LE VCOI FACE PUBLICE TOT PE ACEST BLOG!PrecizezNU PENTRU MARIRE FACEM ACEST APEL,CI PENTRU SALVAREA ROMANIEI.PE CARE NU AM TRADAT-O IN NICI O IMPREJRARE SAU MOMENT.Daca o faceam eram, CA ACTUALII.

Niciun comentariu: