duminică, 31 martie 2019

MOMENTUL SI ARMA TERIBILA....

Pe care Presedintele Romaniei ni l-a servit pe tava, prin initierea Referendum-ului pe justitie.Am facut nenumarate diligente la Cotroceni,in calitate de Presedinte al Asociatiei Revolutionarilor 21 Decembrie Piata Universitati.Acolo unde,in 1990 am luptat 53 de zile, avand ca cerinta LEGEA LUISTRATIEI.Iata ca,peste timp,imi revine misiunea pe care o fac in numele tuturor celor care au militat alaturi de noi, mpentru acest deziderat CARE NU NE-AR MAI FI ADUS IN STREA CUPLITA DE AZI.Stiu,ca jurnalist,ca principalul "argument" servit de cei cu "musca pe caciula"pana si pe canalul din curte,ca NU MAI E DE ACTUALITATE.Militam si vom folosi orice prilej ,pentru al determina pe Presedintele Romaniei sa includa intreabrea, pe care noi am inaintat-o spre a fi inclusa in buletinul de vot de la referendum, si anume"SUNTETI DE ACORD CU IMPLEMENTAREA PUNMCTUL 8 DE LA TIMISOARA?" Vor fi obiectii ca e caduca,copiii ciumatilor rosii.....Precizam! COPII N-AU NICI O VINA!PUNCTUL 8 SE REFERA NUMAI LA ACTIVISTI SI SECURISTII AFLATI IN FUNCTII PUBLICE!!!Cei care ajungeti la acest text, intrucat orice comentatriu e blocat.va rog sa intelegeti ca acest MOMENT ESTE UNIC!!! CA LA REFEERENDUM SUNTEM SINGURI, CA ACEASTA INTREBARE VA FI VALIDATA DE CEL PUTIN 70%, IN ACEST MOMENT UNIC PENTRU SALVAREA NOASTRA, AM FACUT ACEST APEL.AJUTA-NE DUMNEZEULE SI INToARCE-TI FATA CATRE NOI SI DA IMNTELEPCIUNE ROMANILOR IN ACEST MOMENT UNIC DE SALVARE A ROMANIEI SI ROMANILOR.AMIN!

Niciun comentariu: