miercuri, 29 ianuarie 2020

Buna ziua,prieteni....

Inca nu am dat coltul!Desi multi,f.multi ar fi bucurosi.De ce n-am mai postat, in acest colt?Simplu,pt ca gazarea din 10 august 2018,m-a "plimbat prin 12 spitale.N-am sa va expun suferintele inimaginabile, prin care am trecut, in acest rastimp.Am incheiat un acord, cu partea adversa si trebuie sa il respect.Pana pe 6 Feb.2020.Grozaviile din lagarele de concentrare, au fost depasite si inmiite de ëvolutia societatii.Dar sa asteptam inca putin!Ce vreau sa va atentionez, este faptul ca P.M face lucruri bune=cu gafe (asumate sau din inertie)pe banda rulanta.Batatia se da acum, pe motiunea de cenzura, pe care o va depune PSD-ul.Eu sunt comvins ,asa cum am mai afirmat, ca NU va trece,intrucat PREA MULTI isi vor pierde drepturile, care sunt prioritare, in viata fiecaruia,chiar daca sunt castigate, cum stim cu totii.Cine voteaza motiunea, ca sa devina somer,majoritatea pyt totdeauna?Or lupta carncena pentru anticipate, are opusa o lupta si mai carncena, pentru pastrarea,inca un an,a PRIVILEGIILOR.Totul se face(asta-i gandul multora) ca sa fie biner,sa nu fie rau.Fierberea aceasta ascunsa n-are nimic cu faptul ca cei care i-au votat,,urmeaza sa-i voteze din nou.Tot mintiti si manipulati.NOI ,daca am vrut sa iesim din acest carusel,am fost loviti naprasnic.Aveam o sannsa,DAR AVEAM.Acum, ca ne-a aruncat in dovedirea in Instante, a DREPTATII noatre,ne consuma mare parte din viata.Or tocmai aici sta moratoriul,pana pe 6 Feb a.c,pentru ca am 79 de ani(am urmari dupa operatia grea facuta) si nu mai vreau sa tot merg in procese.Dar daca va fi nevoie,am urmasii care vor duce mai departe lupta noastra.Si proeteni,MULTI prieteni, care ii vor ajuta.Si vor invinge,!

Niciun comentariu: