joi, 9 ianuarie 2020

CE NE ASTEAPTA?

Dupa desfasurarea evenimentelor,vom avea un an zbuciumat.Pentru ca,in 30 de ani de politica,nici un PARTID, NU A PUS IMNTEREASUL NATIONAL,inaintea interesului DE GRUP.Cel deosebeste de celelate,este doctrina.Mai rasfirati tov,mai rasfirati,este sloganul comunist, care se "poarta de la Revolutie.Si care a facut ca aceiasi MEMEBRII sa migreze, dintr-un partid in altul,dupa zicatura äceiasi Marie cu ALTA palarie.Si care ne-a adis STAGNAREA", in evolutia noastra.NOI am vrut ca,avand in evdere alegerile care urmeaza,am pregatit amanuntit, toate formele legale pentru ca,asa cum am mai afirmat,toate persoanele,toate grupurile, ce vor o ALTA CONFIGURATIE politica,fara cei care sunt harsiti, in a zambi cald, pana cand e aeles,apoi isi urmeaza smecheriile, pentru parvenire,lasand in plata domnului, celelalte,NOI am facut chemarea,pentru a da imputernicire ,sa se faca filiale curate,de oameni doritori sa SE SCHIMBE, DIN TEMELII, acesta HORA TICALOASA de 30 de ani.ABIA ATUNCI,CAND ACESTI OAMENI, CARE ISI DORESC BINELE,SE VOR UNI,ATUNCI adio PRIVILEGIATI.NOI suntem gata,desi suntem vanati fara mila,sa punem la dispozitia celor care vor sa-si SCHIMBE DESTINUL,sa se impice.NOI le eliberam actele LEGALE,EI trebuie sa se ORGANIZEZE INDEPENDENT,FARA NICI O INGERINTA,din partea noastra sau al altora.Am facut acest anunt, la inceput de an, in ideea ca,POATE FI UN NOU INCEPUT IN VIATA NOASTRA!

Niciun comentariu: