joi, 12 martie 2020

Doar pentru EI....

Da,doar pentru ei!!!Pentru acei OAMENI minunati, din 1989-90-95 si pana azi.Pentru acei EROI care nu s-au dat in laturi, dea ma ajuta, in cele mai grele clipe.De acei OAMENI, ce veneau la marsuri si proteste, lasand totul balta,numai sa -si apropie, LIBERTATEA mai repede.Acei OAMENI (ex cei 2 Dr.tineri de la Coltea) ,Dr ce m-a salvat din ghearele morti, dupa ce am fost gazat,Dr Ciuaibi care m-a operat,etc,MA OBLIGA sa continui lupta.Care e oprita ,temporar, de aceasta napasta napraznica, ce a cazut pe capul intregului glob.NOI am deschis Partidul, TOCMAI, pentru a da posibilitatea ACELOR OAMENI, ce vor sa faca CEVA, pentru TARA si s-o pastreze SI S-A O APERE!Ori in cel mai pur stil criminal, mostenit de la vechea öranduire,fiecare cauta, sa rezolve orice situatie, in favoarea sa.Ce protectie a celor multi,EU,EU si.... ceiulalti.Asta era invatatura pe care multi si-au insusit-o.Am ramas uluit, cand la TV, am vazut scene si mai atroce, la cumparaturile de fricfa coronavirusului, de frica urmarilor, chiar in Tarile, ce ne erau date ca exemplu.Smulgerea agresiva,imbarnceli violente,acapararaea cat mai multor produse,se "poarta si la ei, fata de cei din jur.SINCER,MI-E MILA PROFUNDA, FATA DE CEI CARE, AU PLECAT DIN TARA, FARA FORME LEGALE SI,IN ACEASTA GREA INCERCARE,GRERU SA GASESTI INTELEGERE LA UN STRAIN.CHIAR DACA L-AI SLUGARIT,DAR,APARAENT,TI-A MERS BINE.ABIA ACUMN revine IN GANDURILE TUTUROR,TARA!!! INCONSTIENTA SI MANIPULARILE ,AU DISTRUS CELE MAI CALDE SI CURATE SENTIMENTE FATA DE TARA,DE LOCUITORII EI DAR,MAI ALES,AU DISTRFUS, IN MARE PARTE  SI DIN GANDURILE BUNE.TARA!!!INTRUCAT NICI O ALTA VIATA,,ORICAT DE IMBELSUGATA AR FI, AFARA,NICI O BUNASTARE, nu te poate scapa, de dorul de TARA!!!.E in sangele nostru, poate mai mult, ca la orice popor.De ce credeti ca NOI, care AM RAMAS si am continuat LUPTA, suntem atat de URGISITI?Asteptam raspunsul, la URNE!

Niciun comentariu: