vineri, 20 martie 2020

SOLIDARITATE SI AJUTORARE....

Acesta e comandamentul la care,fiecare in felul sau,dar UNITI  de gandul, de a trece cat mai lin, peste aceste grele incercari.trebuie sa ne ADAPTAM, situatiei impuse de aceasta agresiune, ce a luat pe nepregatite,TOT MAPAMONDUL.Si fiecare TREBUIE, sa facem exces de zel,in a ne ADAPTA ,la noile conditii.Dar,in aceste clipe tragice,stand OBLIGATORIU in casa,sunt obligat sa stau cu ochii in tv.Si in plina campanie, de a ne feri de agresiunea coronavirusului,ANUMITI jurnalisti SE DAU IN STAMBA..Pe mine ma scarbeste,ma dezamageste si ma irita, prezentarea ,in continuare a celor mai josnice situatii umane.IN TIMP ce, toata SUFLAREA, E PREOCUPATA DE SALVAREA VIETII,,iata ca.DESI A PRIMIT O AMEMNDA USTURATORE,EMISIUNEA ACCES DIRECT, MODERATA DE MIRELA VAIDA,PE ANTENA 1,continua.E o sfidare a LEGII si BUNULUI SIMT. Sfidare A INSASI PROFESIEI DE JURNALIST.Care trebuie SA AIBA,IN FIECARE MOIMENT DE ACTIVITATE,perfectrionarea omului.Am intalnit-o pe D.na Mirela, la diferite actiuni.Am fost fermecat de frumusetea,inteligenta,TALENTUL exceptional in care vedeam, o a doua Silvi Vartan.Sau oricare alta DIVA.I-am dedicat si cateva materiale, ce le-am publicat in ziarul nostru.Dar,totul s-a  schimbat, dupa ce DIVA a nascut 3 copii,aparand INEXPLICABIL,acesl abandon, de la fiinta ultrasensibila, la susatinerea mizeriei umane,Poate sa-mi replice,ca a VRUT sa scoata in evidenta, aceste specimene,dar a prezenta 2 PUTUROSI,ai freza,pomada,promova,in numele acestei TEZE, trecand peste faptul ca e un exemplu, ce va face mii si mi de adepti, la POMANA, sau o sansa, de a SE DA IN STAMBA, si a face bani,FARA MUNCA,E CEL MAI PRIMEJDIOS IINDEMN, LA NEMUNCA,pentru sute de mii de tineri.Si intareste CREDINTA (VEZI CATI TINERI SUNT PLATITI CA SOMERI) TOCMAI DIN ACEASTA CREDINTA INTARITA DE PARINTI(DACA EU N-AM AVUT PARTE,SA SE BUCURE EL SAU EI)Va urma!

Niciun comentariu: