joi, 25 iunie 2020

Cine-i vinovat?

Recent,a aparut in presa,protestul Medicilor de la Spitalul "Colentina"M-am operat de curand si pot depune marturie, de ialtul profesionalim,daruirea cadrelor medicale.constinta si priceperea cu care isi fac meseria.Am fost impresionat(dupa gazarea din 10 August,din Piata Victoriei,am mai fost prin alte 12 spitale) de "lucrul la foc continuu"Precis,organizat inpecabil,flux-ul de la internare.pana ajungi la repartizare,programul de analize,,punerea diagnosticului,facut in flux continuu...Dar cel mai impresionant fapt, mi s-a parut, ca TOATE aceste masuri, duceau (ca si in cazul meu)la scxurtarea SEDERII IN SPITAL.acesta E baza,UNEI ATAT DE RIDICATE  TRATARII A PESTE 22.000 DE PACIENTI/LUNA.M-AM OPERAT DE ADENOM DE PROSTATA.O OPERATIE GREA SI DUREROASA,IN CARE,TREBUIA SA STAI INTINS PE SPATE nemiscat,CEL PUTIN 20 DE ORE.PENTRU A NU AVEAM MANIFESTARI ULTERIOARE,inalta maiestrie a Dr Ciuaibi si asistentilor, a facut , sa fiu externat mult mai repede, decat se prognozase.Salon cu tot ce trebuie dotat,curatenia exemplara si masa excelenta, pentru un pacient,mai ales, ca am avut ,in mersul prin celelalte spitale,posibilitatea sa le compar,pot spune ca acesta ,E UN SPITAL DE ELITA.SI CA PROFESIONISTI,CAT SI CA ORGANIZARE.Am simtit nevoia, sa aduc aceste modeste ELOGII,unor OAMENI DE EXCEPTIE.In lumina celor de mai sus,CEREM,FORURILOR RESPONSABILE ,MUTAREA MAI RAPIDA, A CELOR CATORVA ZECI DE SUSPECTI DE CORONAVIRUS, IN SPATIUL RECUPERAT, DE LA REATB, REPUNEREA IN NORMALITATE,deoarece,TREBUIA sa vin la control, inca de acum 3 luni,iar in prezent,ca sa merg la alte spitale, pt acest fapt,la cele 7  la care am apelat,au INSCRISI pentru acest comtrol.PANA LA INCEPUTUL ANULUI viitor(ex spitalul "Fundeni)UNDE AM FOST INDRUMAT DE MEDICUL MEU DE fAMILIE CARE MI-A ELIBERAT BILETUL DE TRIMITERE!ce sa fac in acesta situatie???

Niciun comentariu: