joi, 18 iunie 2020

Cu respect...

pentru iunternautii dibaci, care au ocolit blocajul si au citit mesajeler noastre.Respect pt acei OAMENI, adevarati camarazi, in cuget si simtiri legate de frumusetea morala a celor care, in Piata Uniersitatii"90 au dat O LECTIE DE DEMNITATE,DE LIBERTATE ,aprecierile si respectul de pe tot mapamondul,fiind depline.A trebuit ca sa vina minerii,ca totul sa devina politizat.Amimntirea descatusarii, pe care o simteai palpabila, DOAR in perimetrul zonei libere de comuism,va ramane pururi,in INIMA acelor bravi, ce au venit ceas de ceas,53 de zile,in mijlocul nostru.ndurerati,CATIVA care am gestionat aceasta TRAIRE ,am participat in zilele de 13-15 iunie a.c la FESTIVITATILE prilejuite de aceasta aducere aminte.Totul a fot haotic,cativa batrani,CATIVA TINERI,DUPA SLUJBA DE POMENIRE,au impartit coliva si vin, pentru cei cazuti.A avut loc si o confruntare violenta, intre Ene Viorel si cel care il imita pe Ceausescu,atunci,in perimetrul Pietii starnind hazul participantilor.NICI O TV, din PUZDERIA,  care s-au inregistrat in acest interval de timp.n-a crezut de cuvinta, ca meritam sa ne publice.Aceasta senzatie de abandon, a fost sporita cand Presedintele Iohanis, a venit sa depuna o coroana,a interzis accestul presei la eveniment,a plecat fara sa adreseze cateva cuvinte,asistentei prezente.Poate eram prea putini, penru o baie de multime.Aceiasi atitudine a avut-o si P.M Orban,o zi mai tarziu,EL e absolvit intrucat lupta cu öpozitia"e urgenata si necrutatoare.Succes!In ce ma priveste,intrati pe blogul noastru_-revolutionariindignati.blogspot. com(pentru nou veniti) si intipariti-va in minte,MESAJU NOSTRU, in romanul "Destin"pe care l-am lansat in 2009.in care veti regasi TOATRE m,O,ERMTELE EVOLUTIEI NOASTRE,al celor care vom pleca din aceasta viata, cu sentimentul ca am luptat,n-am invins DAR AM CASTIGAT!

Niciun comentariu: