marți, 14 iunie 2011

13 Iunie 2o11

a fost o zi reprezentativa.Si din punct de vedere al participarii cat si al aportului la sublinierea importantei tragice pentru Bucuresti a acestor zile.Tot cei care, de 21 de ani acuza si cere pedepsirea lui Ilici Iliescu pentru i-a adus si  le-a multumit minerilor, jos Guvernul  si tot cortegiul de acuze ce se vehiculeza de 21 de ani a fost tema zilei..La TV,  (nelibera) la ora 12,oo, un inimos, Stoica pe nume a tinut un spici, a depus o coroana, s-au aprins si niste lumanari,TV filma, Realitatea filma, lua interviuri iar pe posturi, canci!Vreau sa subliniez un lucru criminal ce se perpetueaza de la Revolutie, este boicotul. chiar si la zilele de rezonanta din istoria noastra postdecembrista , ca orice voce din opozitie, chiar daca vine cu solutii, sa fie sabotat, marginalizat sau distrus ca persoana de puzderia de TV-uri, prin cei vanduti regimului ce guverneaza,uitand ca jertafa acestor marginalizati le-a creiat EXISTENTA.Si cum am spus in spiciul din Piata Universitatii, aseara la ora 17.oo, nu vom coti spre bunastare cu cele 2 aripi ale FSN, PSD SI PDL.Cu ajutorul inimosului Viorel Ene, am putut sa punem cate o floare de fiecare la placa celui care a fost sufletul Pietii Universitatii, Cristian Paturca.Va ramane ca o flacara in inimile noastre.Ca de fiecare data, la concert s-au bulucit enorm de multi In Piata.E o trasatura definitorie ca Romani, daca ii sensibilizezi la o actiune sociala, iti da cu tifla.Daca insa il imbii la o greva care are ca punct "fierbinte" dansul pinguinilor succesul e garantat si, dupa "producerea" lui e musai o licoare.Ca se rata tinta pentru care iesise,ce conteaza, poate sa mai astepte pana la dansul urmator.E o contatare zilnica a faptului ca muzica e mult mai importanta pentru unii decat mizeria in care ne afundam din ce in ce mai adanc.Oare vom ajunge sa manacam muzica si rabdari prajite in viitorul apropiat? Sigur DA! Am uitat un lucru, cand am anuntat ca m-am adresat Tribunalului Bucuresti cu cererea ca UDMR sa fie scoasa de la Guvernare fiind o Asociatie Culturala si am cerut sa fie obligata sa se inscrie ca Partid Politic, dupa Legea Partidelor cum e si firesc si cum si noi ne-amm inscris,asistenta a aplaudat cu tarie, semn ca am facut un lucru necesar!

Niciun comentariu: