joi, 16 iunie 2011

Inclestarea finala...

  1. dintre iredentistii maghiari si partea sanatoasa a Natiuni a fost fortata de UDMR prin declararea celor 246 etnici secui inregistrati la recensamant, ca etnie.Dar, in spatele lor stau cei care nu se impaca cu Trianonul.Si nu se vor impaca.Dar istoria evolueaza si aceste ciupituri care se poate transforma in rapt,trebuie,legal si pasnic, sa primesca replica pe masura.In acest semns, avand in vedere ca Asociatia pe care o conduc a avut "parte" de violente savarsite in decursul acestor 21 de ani,noi preferam demersul pasnic si Legal.In acest sens am adresat o cerere Presedintelui Curtii Constitutionale prin care ceream sa se constate ca, datorita ACCEPTARII TACITE a UDMR la toate Guvernarile, noi suntem in ILEGALITATE cu toate actele,initiativele legislative,intr-un cuvant,cu tot ce au emis aceste guverne.Am mai cerut sa fie suspenadata de la guvernare pana la inscrierea ca Partid Politic,asa intrand in Legalitate.Dar pana strang semnaturi, pana le depun, pana primesc termen, pana se judeca contestatiile(care nu vor fi putine),pana apare Hotararea,sunt sigur ca nu vor putea participa la guvernare ca partid politic la urmatoarele alegeri..Daca raman tot asa, nu vor mai accede la guvernare pentru ca ecologistii si"Democratii neterminati"ai lui DD, vor inclina jocurile spre normalitate.Am cerut si T.M.B sa constate ilegalitatea la Guvernare a UDMR si sa  oblige conducerea acestei Asociatii Culturale sa se inscrie ca Partid Politic.Acest demers in copie, a fost trimis si D.nei Cecilia Malstrom, Comisar European cu problemele interne.Am spus-o la TV, cand am comemorat cea mai neagra clipa din istoria Tarii noastre, am spus-o si in Piata Universitatii cu acelasi prilej.Acum am inaintat o cerere Primarului General prin care solictam sa ne acoprde o aprobare PERMANENTA pentru a manifesta in Piata Universitatii impotriva acestei primejdii ce ne  ameninta Tara ,integritatea Ei, cat si pentru punctul 8 de la Timisora fiind tot atat de ACTUAL ca si in 9o.

Niciun comentariu: