joi, 13 octombrie 2011

S-a stins din...

viata un Martir.Acum cateva clipe am depus la catafalcul celui care a fost Ion Diaconescu cateva crizanteme.Din istoria zbuiciumata a acestuia imi revin in minte marturisirile colegului de celula,care,intr-un ritm "normal"ne-a relatat cum in puscarie Ion Diaconescu a avut parte de 'tratamente" incredibile.Am fost socat cand, firesc, acesta ne-a povestit cum Ion D. s-a imbolnavit, cum era necesara o operatie care i-a fost refuzata, cun un student, cu numai un an la medicina l-a operat cu o lingura ascutita, cum i-a scos maruntaielele pe masa, insiarndu-i intestinele, cum le-a bagat la loc si la cusut PE VIU cu ac normal si sfoara.Si,printr-un miracol, iata, a supravituit pana la aceasta venerabila varsta!"Nu mor caii cand vor cainii" suna o zcaka duin popor.Am avut scurte convorbiri cat a fost Presedintele Camerei Deputatilor.Ne-am intalnit si l-am sacait la Congresele PNT-CD.I-am relatat despre prigoana la care suntem supusi.In increngatura de activisti si securisti care bantuiau prin acest partid intesat de asemenea specimene,e clar ca nu a putut sa ne ajute.Asa cum spuneam, am fost la catafalc.Am fost neplacut impresionat de faptul ca din toti cei pe care "i-a facut oamnei" foarte putini s-au regasit in jurul catafalcului.Un fapt care m-a socat a fost si dispozitia nu stiu cui de a face "diferenta" intre oamenii simpli si Ciocoi de partid.Primi au fost OBLIGATI sa intre prin spate, ceilalti prin fata sediului partidului.La intrebarea mea catre bodiguardul de la poarta cine a dat aceasta dispozitie absurda intrun asemenea context, raspunsul a fost pe masura,citez"s-a luat aceasta decizie ca sa nu se faca curent" dar cand cei ce intra prin fata coincid cu cei ce intra prin spate nu se face curent? De ce n-au intrat toti prin aceasta intrare ca sa se evite" Fara raspuns, si iata, dupa "pulverizarea" partidului"ramasitele" au tot mentalitatea de ciocoi!

Niciun comentariu: