miercuri, 12 octombrie 2011

M-am edificat...

in aceste zile cand postarea s-a oprit.S-a oprit pentru a ma documenta si a analiza "la fata locului"tot ce am postat.Am vrut sa ma conving inca odata ca totul e real.Acum pot spune ca e si mai sumbru.Pe fatada unor sedii lucrative ale unor firme mici si mijlocii apare tot mai des, golirea "continutului" unui magazin mic, a unei ceasornicarii,a unei cofetarii,atc.In spatele anunturilor -de inchioriat- stau drame tot mai adanci.Patronul in faliment, suprimarea unor locuri de munca, lipsa acestora la aportul bugetar, imputinarea, pe zi ce trece, a locurilor de munca datorita faptului ca, nefiind bani, lumea cumpara tot mai putin, furnizorii sunt constransi sa produca din ce in ce mai putin, alte locuri de munca pierdute, si tot acest carusel se invarte din ce in ce mai repede,mai naucitor.Romanii "vegetali" asa cum i-a numit cineva asteapta CEVA.Aici am avut revelatia cumplita a acelor ani cand daca bateai din palme erai promovat,aveai intaietate la repartitia unuei locuinte,etc.Aceasta stare dusa la exacerbare, au indus in cromozomii multora, NEMUNCA si cele adiacente.Stim cu totii,cei din generatia mea ce "avant" luase aceste stari.Acum PLATIM cu varf si indesat acele "vremuri.Si ca sa inchei intr-o nota confirmata   in raidul meu de 1o zile, treceti pe langa ORICE local si veti vedea lipsa de clienti.Intr-o postare anteriora intrebam, ce vor face cei care prefera o bere rece in locul unei informari vitale pentru viata lui cand NU vor mai fi bani de bere? Si iata, vremea aceia a sosit!

Niciun comentariu: