miercuri, 26 octombrie 2011

25 octombrie,

ziua Armatei si ziua Regelui Mihai I.Am trait cu totiii aceste momente, dar, de departe, cel mai "inaltator" moment a fost cand am tras linie, dupa cele auzite la bufetul Camerei Deputatilor (P1), din balcon, din  mijloacele de transport in comun, capac punandu-i comentariile televizate.Cu toate ca sunt familiarizat cu murdariile din viesparul "politic" sincer am fost uluit.Nu de ce am vazut si auzit.Ci de "ofensiva" celor 2 aripi FSN de a folosi acest moment politic,electoral.Rar mi-a fost sa constat o asa mobilizare de forte, de comenatrii, mai ales pe langa, alunecoase, difuze, de unde nu puteai, chiar daca-ti spargeai capul, sa extragi o cncluzie care sa stea dreapta.O murdarie cu fata aniversara,contacte intre rerprezentanti cu vederi indefinite, cu manipulari"de finete",etc.Iau un "model" al oportunismului autohton, "regizorul" Iliesiu.Care a "facut" un film cu Majestatea Sa.Folosit ca Pasaport la ORICE manifestatie 'democratica.De ce fac aceasta afirmatie.Pentru ca i-am cerut sprijin"marelui regizor" si am fost refuzat.Ca constat ca este foarte apropiat de Teodor Maries.Care la randul sau este apropiat de George Costin cu care a fost impreuna la BASESCU!Nu la Presedinte.Cercul se inchide, noi, "vin ai nostrii..." Grav e ca si Romanii din America sunt "aburiti" de acest oportunist, mai ales editorul NY Magazin, Grigore Culianu.Si ca "tacamul" si acoperirea sa fie perfecte,cel incriminat(era sa sciu cel de sus) mai posteaza la Ant. 3  o scrisoare "impotriva" lui Basescu cerandu-i DEMISIA.Unde esti Tu Tepes Doamne....In postarea urmatoare voi prezenta cartea "Destin" un jurnal de front, incepand cu seara zilei de 21/22 Dec 89 si pana in prezent.Am scis, repet, acest Jurnal de front pentru ca cei care vin dupa Noi, sa CUNOASCA ADEVARUL prin ochii unui martor ocular.Am descris adevarata fata a unuia ca Marian Munteanu, Teodor Maries,etc.Intentionam, pentru singularul gest de a pedepsi dur pe Judecatorii corupti, sa propunem, din partea Organizatie noastre ca D.l Horatius Dumbrava sa fie candidat la Presedintia Romaniei! Chiar azi ii voi trimite si in scris aceasta optiune!Nu mai pomenesc de scumpirile ce vor veni.Le vom simti cu totii!

Niciun comentariu: