joi, 3 noiembrie 2011

Involbuarea...

crizei, ne face sa fim circumspecti.Si, daca am intrat deja "in furtuna" suntem mai pregatiti.Acestea sunt concluziile convorbirilor dintre PM Boc si Frank-FMI.Mie unuia mi-a ajutat ca o frectie la un picior de lemn.Pentru mine mult mai gretoase, mai infame, mai criminale sunt manipularile privind-refacerea cultului lui ceausescu.Te ingrozesti cat de repede au fost uitate,frigul si foamea crancena,nu mai vorbesc si de celelate.Si,fara cel mai mic efort de memorie, sa vada,ca sunt haituiti in propria Tara, ca ACEIASI  "ne servesc" suferinte mult mai crude.Ce m-a zguduit profund in aceste zile, a fost implicarea nesimtita a Presedintelui in credinta noastra Crestina si care, la canonizarea celui care a fost un mare patriot,Andrei Saguna, intr-un moment atat de inaltator, in mijlocul soborului de fete bisericesti,a hahait in stilul-icaraterISTIC.Si mi-am adus aminte, din nou, de "cerberii comunisti" care te vanau daca te vedeau ca porti verigheta sau te duci la biserica. In ce priveste UDMR-ul si politica pasilor pierduti cum spuneam intr-o postare anterioara,iata ca se adevereste.Vor desprinderea de Tara care le-a dat cele mai multe drepturi.Si nu oricum, ci prin alipirea... de care am mai vorbit.Sunt mandru de Magistratii care mi-au admis plangerea impotriva UDMR-ului pentru ai obliga sa se inscrie ca Partid POLITIC.Am termen pe 11 Noembrie a.c la TMB.Si ma voi apara singur intrucat nu am bani pentru un aparator.Am facut apel la mai multe barouri propunand,in schimbul unei plati simbolice, avantajul publicitar si, nimic. Am inteles ca multi se feresc "de politica" pentru asi vedea linistiti de "treaba" Eu merg inainte.Ce mai trebuie de retinut?Faptul ca stam pe un butoi de pulbere.Ma refer la anuntul PM al Greciei care, prin anuntarea referendumului,ne-a aruncat intr-o situatie IMPREVIZIBILA.

Niciun comentariu: