marți, 29 noiembrie 2011

Schimbarea stapanului...

..bucuria nebunului, spune un vechi proverb.Dar schimbarea Pres. Senatului mi-a indus o lehamite si o scarba profunda pentru intreg spectru politic.Toata tevatura cu schimbarea a fost deturnata  spre o confruntare de care pe care.Se UITA ca menirea parlamentarilor este de a RESPECTA vointa celor care i-au votat!Ca nu trebuie ca Parlamentul sa fie adus in starea unui meci de footbal.Aici nu s-a mai tinut cont de nimic.Am fost de fata cand incepuse discutia, dupa plen, cum e posibil ca un PARLAMENATR, cu 3 ANI de practica, sa nu STIE sa voteze.Eu mi-am dat cu parerea ca acesti 2 Parlamemtari sunt din USL si au votat asa pentru asi "linisti" constinta(???) In alta ordine de idei, va propun un scenariu.E o propunere!Daca, in urma contestarii LEGALE catre C.C , verdictul acestei il va pune la loc pe Geoana, stiti care va fi TINTA? Va las pana la postarea urmatoare.Va fi o dovada ca Actualul Presedinte STIE sa faca politica si sa... dar inca nu va spun!Chiar acum voi posta pe pagina mea de Faacebok apelul catre acei barbati cu sange in instalatie care sa vina alturi de noi in  noua Revolutie pe care noi am numit-o "Revolutia dintilor inclestati" Tinta este aducerea in fata Instantei de Judecata a UDMR.Pentru AL OBLIGA sa respecte Legea NOASTRA ,a majoritarilor!Am fost la arhiva TMB si am constatat ca nu sunt inscrisi LEGAL, in registrul Partidelor Politice.Sunt inscrisi ca Or. Culturala ETNICA.Astept un avocat , pentru termenul din 9 Dec. a.c , sa ma sprijine fara remuneratie, pentru ai face sa respecte LEGEA.Si suntem hotarati sa mergem pana la capat pentru a ne recuceri DEMNITATEA!Multi vor spune ca n-avem nici o sansa.Noi credem ca DA!

Niciun comentariu: