vineri, 25 noiembrie 2011

E groasa rau...

avand in vedere "competitia" care a inceput prin debarcarea stalinista a lui Geoana.Startul la "ciolan" a fost furibunmd PDL avea deja 3 candidati, dar cel mai gretos mi s-a parut pretentia UDMR care, cu 7% din voturi are DEJA un post de VICEPRIMMINISTRU, acum decis, da din coate si vrea sa fie si nr 2 in Stat.Nu-mi fac iluzii, "romanasii nostri n-au scrupule cand e vorba de o asa "oportunitate"Desi e ilegal in viata Politica a Romaniei, agresivitatea acestei formatiuni pe care noi am actionata-o in judecata, pentru aceasta inca mai exista ,deoarece n-am gasit un avocat patriot care, in schmbul respectului pe care l-ar castiga prin aceasta actiune, sa ne scuteasca de onorariu pe aceste vremuri.Nimeni. din cei carora m-am adresat pe net ,nu m-au bagat in seama.Si e SINGURA masura LEGALA care i-ar potoli si pune in banca ce li se cuvine.Nu vreau sa fiu alarmist,sau opac cum a fost Pres. Basescu cand a afirmat,acum cand bancile isi repatriaza pe sest(cum e de fapt si investitiile lor) banii la bancile mama, reprosul Presedintelui,citez"ati avut profituri serioase ,n-ar fi corect sa plecati...Parca ii doare undeva ca n-ar fi corecti.Asta imi aduce in memorie balbaiala criminala cu vanzarea pe sub mana a eurobotanicelor care distruge vieti si destine tinere, crude, ce n-a dat piept cu viata.Ce se va intampla, avand in vedere ca Guvernul SE IMPRUMUTA lunar, de la banci, cu cate un miliard de euro, in situatia repatrierilor ascunse?Va las sa va gandiri fiecare cu capul personal!

Niciun comentariu: