miercuri, 28 septembrie 2011

Eroarea pe care

o vedem concret.Este vorba DESPRE criza si discutiile-fluviu despre ea.Azi, stand de vorba cu un jurnalist pe care il apreciez ca pe un erou, inca din Piata Universitatii, mi-a servit o TEZA care pune in rodicol acele discutii.Am sa va redau discutia PE SCURT.E- D. draga, am facut un protest de 2 saptamani in Baricada,  vremurile se acaccelereaza,criza se acutiuzeaza.. mi-a luat vorba din gura si m-a dojenit scurt.D-Ce CRIZA, de unde criza, omule tine minte ca Romanii au bani stransi la ciorap, cand vei vedea strada goala de masini, cand vei vedea mijloacele de transport PLINE OCHI, abia atunci sa crezi ca am intrat in criza.Ce criza cand strada e plina de masini,trebuie sa fie bani de benzina, de rovinete si diferite taxe,de reparatii,etc, ce criZa?E-Da, dar nu toti....D- Da, nu toti dar cei care TREBUIA sa-si apere drepturile castigate cu sangele curat ale acelor copii in 89, trebuia SA LUPTE nu sa se retraga in neputinta si lene.Dumnezeu iti DA dar nu iti BAGA in traista,TREBUIE sa-ti bagi singur.Nu vezi ca nu mai exista frica de Dumnezeu, n-ai vazut cum se calca in picioare, in biserica sau la slujba unde se da CEVA?Asta e Romanul la ceasul acesta.Vom trai si vom vedea DACA mai e in stare sa mai SCHIMBE CEVA!

Niciun comentariu: