luni, 12 septembrie 2011

concluzii-continuare

Ca dovada ca suntem SINGURII Revolutionari autentici, azi va voi aduce la cunostinta criminala nepasare fata de colegii nostrii cazuti DUPA 21 Decembrie 1989.Este vorba despre 9 camarazi.Am facut nenumarate adrese catre TOTI Presedintii Romaniei pentrtu a li se acorda titlul de EROI,si toate au fost directionate catre ticalosii lui Ilici care erau secretari de Stat la SSPR.Este vorba , in primul rand de Gherghe Gavrilescu care, cu macaraua sa ne-a ajutat sa dam jos si sa trimitem la groapa Istoriei toate simbolurile comuniste.Este vorba despre Statuia lui Petru Groza.Si a smibolurilor bolsevice, statuia soldatului sovietic,a lui Lenin de la Casa Scanteii,Marx si Engels din Parcul Bucurestii Noi.A fost gasit spanzurat in podul sediului Aliantei Civice.Nici o ancheta,inmormantat pe sest.Cornel Tanjala, cameramanul nostru din toate actiunile,lovit"artistic" comprimat in masina personala,nici o ancheta.Ilie Saftulescu, Rebecca,Parintele Nicolau, Parintele David,etc pe care ii vedeti in "postari mai vechi" pe acest blog si descrisi cu multe situatii in cartea mea "Destin" va va convinge ca NOI am fost atacati cu toate armele si toate diversiunile dar ne-am continuat lupta mai departe.Am depus la Parchet, pentru a va face dovada, 72 de plangeri pentru atacurile la integritatea noastra fizica,toate au fost lasate in perimare singura care a "rezistat"este plangerea pentru impiedicarea participarii noastre la alegerile din 1996 la care mi s-a raspuns dupa 15 ANI.Ce dovada sa mai depun.Ca noi am pus crucile la Troita de la Universitate si ATEII VOR SA LE SCOATA? Ar fi MOTIVUL pentru o noua Revolutie.Asteptam!

Niciun comentariu: