marți, 6 septembrie 2011

precizari

  • Am de facut 2.Prima e cea care a avut ca protagonista o colega jurnalista.Care m-a intrebat de ce scriu  cu atatea greseli.I-am raspuns dur cu o intrebare-tu stii sa pilotezi un avion in conditii critice? firescul raspun NU!Atunci nici eu nu pot scrie ca tine intrucat am fost scolit multi ani pentru aceasta profesie si ,in plus, a trebuit sa invat si morse, coduri,proceduri.In ce priveste greselile numai sapa si lopata ma va vindeca.Important e CREZUL pentru cre o faci.Cu profesori buni am incercat dar,degeaba.Dar eu scriu in continuare pentru ca stiu ca TREBUIE sa duc mai departe ce am inceput din furie impotriva securistilor care m-au oprit de la zbor, in 1989.Am publicat si cartea-jurnal de front "DESTIN"  cu dorinta ca din chinurile noastre sa ramana pentru generatiile care vin, ADEVATA ISTORI a acestor lupte pentru DEMNITATE si LIBERTATE.2 Precizez ca "proaspatul" George Costin ales "presedinte" al unei factiuni din lefegii lui Iliescu care au sprijinit si confirma cu fiecare ocazie, lovitura de Stat,este anchetat de DNA Pitesti care a ridicat de la sediul Asociatiei acestuia 7ooo de dosare,toata corespondenta privitor la aceasta tema, noi l-am actionat in judecata in 3 procese si avem dreptul legitim de al intreba atat pe ministrul Justitiei - Oare Instanta putea aproba tranformarea Asociatiai Rev Metrou 23 in Asociatia Rev Antifascisti stiut fiind faptul ca cel care cerea aceast lucru era un demniatr comunist?Intrebarea pentru Prim Ministru-E posibil sa mai tineti in fruntea SSPR un individ incompatibil din mai multe cauze,in aceasta functie?

Niciun comentariu: