luni, 5 septembrie 2011

Revolutionari...

  • "tamiati" pe toate notele.Inca o proba ca PRESA canta dupa muzica puterii.Care e COMUNISTA pana in maduva Tarii.Vreau sa fac precizarea pe care nimeni nu o doreste.Care e diferenta intre noi si IMPOSTORI.Una singura.Noi am pastrat acea REVOLUTIE CURATA care a existat din dupa amiaza zilei de 21 Dec 89 si pana in ziua de 22, ora 17,15 cand, in balconul CC Ion Iliescu anunta constituirea FSN.De aici incepe o lupta crancena,contestatara impotriva celor CARE au dat lovitura de Stat.Nimeni nu cunoaste faptul ca Ion Ilici Iliescu a ELIBERAT cateva zeci de Certificate unor "apropiati"Am incercat si eu, ca reprezentant legal al Asociatie 21 Decembrie "Piata Universitatii" pentru membrii care au fost vatamati grav de scutierii tineri de peste 4o de ani.In 16 ani s-au perindat pe la SSPR numai ticalosi.Si o sa-i enumar in ordine cronologica.Iordan Radulescu,Baboi, Puiu Fesan Constantin (bebe)Ivanovici,Emilian Cutean, Adrian Nicolaescu,George Costin.Am depus 5 randuri de dosare.Evident NOI eram cei care nu vroiam sa cantam cu lupii si sa obtinem pe aceasta cale drepturile cuvenite.Dupa cateva procese cu Bebe si Cutean,m-am adresat, in 2oo5 Justitiei.Care, dupa 7 ani ne da dreptate,OBLIGA SSPR-ul printr-o Hot Def.,Irev cu executare SILTA sa predea Comisiei Guvernamentale, sa ne examineze dosarele, care n-au mai fost gasite in ARHIVA.Deci, diferenta este ca noi facem dovada ca nu ne-am raliat impostorilor care, pentru a lamuri in fond acest termen, sunt forta remunerata pentru a sustine lovitura de Stat.Noi suntem investiti cu titlul de Revolutionari curati de Curtea de Apel si I.C.C.J.Pentru a repune in drepturile firesti acest titlu,i-am propus Prtimului Ministru ca, toti presedintii de Asociatii sa treca prin Justitie ca si noi.Sa vedem cine are curajul sa aduca 7ooo de impostori care au titluri DIN LOCALITATI  unde n-a fost  NIMIC!Pentru ca am ramas prea putini si nebagati in seama,acesta este adevaratul motiv al boicotului mediatic!

Niciun comentariu: