joi, 1 septembrie 2011

A venit...

si aceasta ultima zi.Cu singura surpriza venita de la o Domana care ne-a felicitat si ne-a indemnat sa continuam.Ca sa fac un bilant n-are rost.Sa enumar ce am dorit si ce a iesit,asta da.Dar necunoscuta in aceasta actiune au fost Romanii.Carora doream sa le aducem la cunostinta ca NOI avem SOLUTII viabile la URGIA ce ne va lovi incepand cu luna Decembrie.Avem solutii clare in eradicarea foametei, a dezmembrarii din ce in ce mai accelerata, a Romaniei.Impotriva insingurarii tot mai accentuate a Oamenilor, surprinzi in mijloacele de transport in comun ca LUMEA nu se mai suporta,ca nu conteaza cel de langa tine, nimeni nu  sare in ajutor cand iesti atacat,ca cele 2 principii sanatoase ,RESPECTUL VALORII omului de langa tine si SOLIDARITATEA+  O LENE de a gandi,fiecare cu capul sau m-a dus la concluzia ca,desi noi doream sa SENSIBILIZAM Opinia Publica la pericolele ce ne pandesc,trecatorul ce privea bannerele postate avea de alesa,intre o plictiseala (aici e lenea in gandire) si tentatia unei halbe de bere rece.Dar cand nu va mai fi banii de halba, ce te faci D.le l-am intrebat pe un trecator mi-a raspuns ca un adevarat Bucurestean istet,citez "nu mai am, nu mai beau"si daca nu o sa ai bani de paimne?" ies in strada".Am inserat acest dialog pentru a va arata ca majoritatea ASTEAPTA pana la ultimul moment.Din pacate asteptarea aceasta se va termina cu multe drame umane, noi am incercat sa le preantampinam, oare am procedat corect?

Niciun comentariu: