sâmbătă, 3 septembrie 2011

Continuare

Am vrut sa-i aduc langa noi pentru ai salva de blestemul Bratienilor pe D.l Melescanu Vosganian Orban, Stroie,D.na Campeanu,si alti Liberali autentici care au DOVEDIT ca sunt pentrui Popor.Am fi vrut sa facem apel la toti cei care gandesc ca noi din celelalte Partide si sa puna umarul la indreptarea Romaniei pe un fagas normal.Am fi vrut ca Bucurestenii si dupa ei toata Tara sa vina langa noi si altfel ne-am fi impus doleantele.Fac aceasta precizare intrucat Tara se indreapta ,inevitabil, spre o confruntare vioilenta.Or noi, care am simtit din plin aceasta violenta, credem ca avem DATORIA sa o evitam.Prin cele de mai sus si altele.Vreau sa va mai spun ca doream sa-l aducem langa noi pe D.l Geoana.Nu pentru ca este al 2-lea OM in Stat, ci pentru ca porecla de "prostanac" i-a fost data de Ion Iliescu care NU POATE intelege Democratia ca el.In 9o aveam ,condensata, aceasta explicatie sub "cine a stat 5 ani la Rusi, NU poate gandi ca Bush"Pentru aceasta si pentru altele fac apel la inteligentii internauti care, cu toate greutatile facute,au reusit sa ne citeasca, sa faca cunoscut cum stiu ei mai bine aceasta situatie UNICA de a iesi din aceasta URGIE.Daca nu ne vom misca repede, daca nu vom socializa rapid, imi vine greu sa fac precizarea ADEVARATA ca SCAPA CINE POATE.Deci treziti-va fratilor,in ceasul al 12-lea.Daca nu pentru voi,atunci pentru copii vostrii.PDL-ul aceasta aripa a FSN=PCR, din sfidarea Legii,au ajuns in pragul DESFINTARII.Noi putem mult mai mult UNITI,sa-i scoatem din viata publica.Maine va voi proba ca Basescu urmareste mult mai mult cu Rosia Montana.Astept sa va implicati!

Niciun comentariu: