luni, 16 aprilie 2012

Am intrat in saptamana ...

luminata cu un gust amar.Imi suna in urechi acel "veniti sa PRIMITI lumina...in locul veniti DE luati lumina" Eu cred ca e primul semn de inceput al grandomaniei actualului Patriarh.Lipesc  lentoarea cu care Sfantul Sinod NU mi-a raspuns de apropae 5 luni, la plangerea mea, ca purtatorul de cuvant al Ptriarhiei, ruginit de 22 de ani pe functie,Parintele Stoica, Nu a trimis un  preot la comemorarea din 21 Dec. 2o11.Faptul ca in locul Printelui Nicolau a venit 3 preoti care nu mai respecta traditiile, dar in schimb , imediat dupa mutare le-au construit in mare graba 3 locuinte lipite de Biderica Olari si de aici incep constatarile.Ca PREOTII s-au rupt de menirea lor.Ispita la cele lumesti e prea mare si prea pipaibila.Banii, care sunt ochiul dracului,ifoaie buzunarele unora iar altii nu mai suporta LOGANUL.Pana si o maicuta s-a dat pierzaniei,nascand 2 gemeni.Si Biserica iute a aprobat aceasta murdarie.Deoarece, daca nu avea chemare,statea bine mersi in viata normala si nu s-ar fi auzit de ea. In saptamana care a inceput,numai luminata nu este,intrucat se da o mare lovitura de catre Guvernanti, cu casele nationalizate.Ce se vor cumpara pe nimic de cei care au informatia.Cei care au fost spoliati odata,iata ca urmasii moderni si vopsiti,tot isi mai dau in petic ca si fostii tov.Sa ne punem speranta ca,in aceasta saptamana,multi, din ce in ce mai multi, SE VOR TREZI!

Niciun comentariu: