marți, 3 aprilie 2012

Pupincurism gretos...

Vroiam de mult sa scriu despre un "erou" INTELECTUAL al Revolutiei.Dar, de pe urma sa,desi cu un pamflet s-a facut remarcat,celebritatea crescandu-i in avalansa dupa memorabilul indemn, de la un telectual,asasinul moral al Pietii Universitatii,Ion Carmitru."Mircea fa-te ca lucrezi" cu acest "bagaj v-a intra Mircea Dinescu in Istorie.Mie mi se pare prea mult.De ce ?.Pentru ca,exceptand cateva mazgalituri in Dilema, cateva scalambaieli la Realitatea, M.D e un ratat din punct de vedere ca scriitor.Dincolo de limbajul libertin si colorat, la el nu mai gasesti decat un hagi tudose amplificat.Amplificat pana acolo, incat s-a pretat de a pleca din spatiu castigat in instanta de adevaratul proprietar, cu poloboacele de vin ale adversarului.Si si-a "tras" si cateva sute de hectare,asa ca sa fie.cel pe care il respecatm pentru "libertatea"(credeam eu) de a critica totul si toate, o "servea" pe Elena Udrea ca un ospatar facut pres de sters.Rar mi-a fost dat sa vad o secventa mai jalnica,cum mai jalnic a devenit cel care se intitula "Eu Mircea Dinescu.." Ii dadea cu bucatica, o sorbea din ochi de sluga.Atunci am avut revelatia ca aproape TOTI intelectualii Romaniei de azi sunt ademeniti, indiferent de guvernare, spre pupincurism.N-are rost sa-i numesc,ii vedeti VOI zilnic pe puzderia de tv.Acum imi pare rau ca, in 9o, pentru a reda Intelectualilor ADEVARATI, DEMNITATEA si LIBERTATEA, am dat jos, impreuna cu o mana de oameni,(multi dintre ei dispruti in imprejurari neanchetate pana in ziua de azi) simbolul TRADARII ,Dr Petru Groza care ne-a vandiut Sovieticilor pentru 45 de ani.45 de ani care a STERS tot ce avea mai de pret acest Neam, respectul valorilor,intrajutorarea si DEMNITATEA.Constat azi, ca sunt mai alunecosi, mai sclipitori in trdare.Dar pana cand?Vor  urma alte"personaje"pentru ca cei care vin dupa noi, sa cunoasca adevarul!

Niciun comentariu: