miercuri, 25 aprilie 2012

Vanzatorul de iluzii....

Asistam.mai mult sau mai putin "pe faza" la disperata manipulare a PDL   Este vorba despre "martirizarea" lui Dan Diaconescu.Ce creste gradual.Avand la baza ultima licarire a unor sentimente de solidaritate cu cel urgisit.Orice OM cu scaun la cap nu poate "inghiti" brasoave tip, daca venim la putere va dam aia gratis,si cealalta gratis, aduc un procuror general American, Vamesi din Germania si, daca ma mai suparati mult va, donez si cate 2o.ooo de Euro.Credeti ca nu are adepti entuziasti pentru aceste aberatii, cand Tara e saracita?Sunt cei care, noapte de noapte au "sorbit",timp de peste un an, vesti despre Elodia.Nemultumirea nefinalizarii trebuia "convertita"Cum creduli care au pus "botul" la Legea  Cojocaru,toate adeziunile la Legea acestuia au fost depuse pentru inscrierea "Partidului Poporului"DD.Cojocaru, cu "ramasitele" adeziunilor,a infintat "Partidul Poporului" veritabil.Cum spuneam,gradual, manipularea e facuta cu iscusinta.In urma cu o luna, OTV mai avea licenta pana in Martie 2o13.Apoi, CNA-ul  ii taie licenta pana in Septembrie 2o12.Ultimul anunt ca vor masi emite pana in ... si asa spera ca vor capta "mila" sustinatorilor.Pe care-i intarata cu aceste suferinte.Il cunosc pe DD inca de cand a venit in presa.Nu stia sa scoata 2 vorbe coerente.Am fost cel mai aprig sustinator cand i-a fost intrerupta emisiunea 2 ani.Si eu credeam ca e persecutat.Cand am vazut cu ochii mei ca cel care a produs inchiderea postului,la deschiderea sa e invitat si nu mai putin 6 ORE a tunat si a fulgerat.. Cine  e personajul,cine altul decat Vadim.De atunci,stiind ce "poama" e DD l-am evitat.Dar el pe mine NU.Omul lui de casa, Silviu Alupei, in cardasie cu Gerge Costin si Ilie Dragulin Avocat fara examen si-au permis sa faca, in 3o Ianuarie 2o11, in emisiunea moderata de el, ca eu am castigat in justitie pentru ca "am fost mana-n-mana cu Magistratii".Sa vedeti acum, la proces, ce jalnic se vaita Silviu Alupei ca e familist si ca vreau sa ma imbogatesc din munca lui "trudita"Sunt JALNICI.Asa cum sunt toti prinsi cu mata-n sac.NU SUPORTA DETENTIA.Solutia,casca bine ochii cand furi si gandeste-te ca...Cat despre motiune, maine!Si nu uitati,Dan Diaconscu pentru noi,este Bsescu 2!

Niciun comentariu: