miercuri, 29 august 2012

A disparut....

mitul DEMOCRATIEI.Pe care Americanii l-au "inventat" dar care e folosit numai in avantajul lor.Intradevar e cea ma mare si mai puternica NATIUNE.Dar cand FREE DOM-ul e plimbat prin lume si sub aceasta lozinca, adevarata democratie de care se face vorbire la orice colt de strata sau in orice imprejurare,pe mine unul ma lasa rece.Desi mi-am daruit tot ce am avut mai bun acestei iluzorii democratii, constat ca mi-a mai ramas doar un singur lucru de la acei copii pe care i-am lasat insangerati pe caldaramul Pietii Universitatii, STRIGATUL.De disperare, cand cel mai puternic mijloc PASNIC,cel prin care democratia infloreste,VOTUL, MI-A FOST FURAT!Abia acum a iesit la iveala LASITATAEA asa zisilor LIDERI.CRIN, sa nu uite, A AVUT prilejul sa devina cu adevarat LEBER.Cand TREBUIA sa bata cu pumnul in masa pentru a reda Romaniei MARETIA.Ca Romania e Tara nu COLONIE.Lasitatea USL-istilor am vazut-o in toata "splendoarea"in Parlament.Unde stateau ascunsi ca sobolanii.Crezand ca prin aceasta nu se fac de ras in ochii alegatorilor.Dupa 2 ore,cu o mina spasita,motivand ca un SMS de la sefi i-ar fi trimis sa faca cvorumul,atunci am intuit ce vartej ne paste.Pentru ca la vot vor iesi cca 15-2o% speriati fiind de procurorii care i-a pus sa jure pe bliblie pe marginea santului,de ,repet,lasitatea liderilor de decizie.Sa speram,totusi,ca cei 7,5 mil de votanti vor intelege ca nu DD e cheia de ai pedepsi pe PDL sau USL.Ci inceperea coagularii unei a treia forte pe care noi o aminitim, aproape zilnic, care ne duce in situatia de ai alunga din viata publica pe politicienii care sfideaza, pana aproape de alegeri pe cei care l-au ales, mai o faina,un litru de ulei si ciclul se reea cu aceiasi lipsa de schimbare.O mare durere,mie ca fiind Crestin din tata-n fiu, mi-a produs-o LIPSA oricarei reactii a Patriarhului Daniel Ciobotea, fata de folosirea cartii sfinte, Bliblia, in murdara infruntare politica.O intrebare careia nu-in gasesc raspuns este "oare de ce in Biserici,la slujbe participa cativa muritori in schimb preotii sau multiplicat?

Niciun comentariu: