vineri, 3 august 2012

N-am castigat noi,n-au invins ei...

este,dupa mine cea mai crancena jignire adusa Poporului Roman, de o gasca de derbedei.Nu-i poti numi altfel, dupa enormele priejudicii aduse Tarii prin "activarea"celor lasati in adormire de securisti.Ce e tonic la toti cu care m-am intalnit, e faptul ca Basescu,pana pe 12 Septembrie E SOMER.El nu v-a simti acea durere surda cand intinzi mana la ajutorul de somaj.Deoarece el si camarila sa au FURAT enorm.Ce e tragic in desfasurarea vietii noastre politice,TB are cretinismul de comandatnt de nava unde are sub subordine oameni cu contract de munca.Ori Cetatenii Romaniei sunt oameni LIBERI.Eii l-au ales,dar individul nu se da dus sub nici un motiv.Nici ca euro care a luat-o razna, din pricina pohtei acestui tradator,nici ca investitiile care ar aduce o usurare,din pricina agatarii cu ghearele si cu dintii de putere a acestuia,fac viata noastra si mai grea.Chiar daca ea este un INFERN.Falia urii,dintre Romani e in crestere abrupata.Cei care au votat DA, se bucura de faptul CA S-AU "USURAT"SUFLETESTE PENTRU CEI CARE VIN DUPA EI SI NU AU STAT CA VALIZELE, majoritataea PDL-ista ,prin ce spun si ce preconizeaza sa faca, devin tot mai detestati.Dar, din desfasurarea acestor evenimente,trebuie sa recunoastem ca AMBELE ARIPI ale FSN=PCR nu sunt interesate de Legalitate, nu sunt interesatre de CETATEAN, ci de AVANTAJE.Indiferent carei ARIPI apartin.Romanii pe care i-am intervievat azi sunt bucurosi cat nu se poate ca Basescu E SOMER.Asta ii face sa uite de greutatile zilnice insurmontabile.Am vazut si Roamni fericiti.Dar, in subsidiar, platim extrem de scump aceasta fericire.Mai multi hatrii din Piata mi-au zis, lasa nene Fluerica,am pierdut noi mai mult , dar l-am dovedit pe acest hapsan care e mai periculos decat Ceausescu.Tocmai prin faptul ca la Anvers...eu unul, sunt sigur ca, prin remiterea CORECTA a persoanelor cu drept de vot ACUM, Basescu va fi trecut in Istorie ca cel mai cumplit defaimator de Tara si dezbinator pentru ca,prin aceasta camarila sa SA FURE.Asa va intra.Cea mai absurada idee, sa lipesti pe cei care NU IES LA VOT, (cca 45%)cu cei 11,32% care au votat mi se pare demna, aceasta "gaselnita" si sa te si mai grozavesti.Unde esti tu Tepes Doamne, ca punand mana pe ei...

Niciun comentariu: