joi, 16 august 2012

Unde dai si...unde crapa

Sriu aceste randuri intr-o tensiune ce se multiplica cu trecerea timpului si apropierea zilei de 21.Nu vreau sa ma gadesc ce v-a fi.Pe mine,si vreau sa-mi spun punctul de vedere, pentru ca se fac niste incalcari ale Legii,de necrezut.Zic cei mai multi!Pe mine unul,promotorul unei a treia forte, nu ma mira, deoarece ce se naste din pisica...Si cine a fost pisica?PCR.NIMIC nu s-a schimbat in acesti 22 de ani in profunzime.Aparent, ai voie sa-l sudui, sa-l huidui pe Base si IATA, raspunsul celui care dorea MODERNIZAREA Romaniei.Cohortele de procurori din casa in casa, in 16 judete.Nu sunt impotriva anchetelor,mai ales in cazul de fata cand si PDL si PSD fortau, ca pe vremuri, iese cine TREBNUIE.Dar nu in mod corect.Ci prin masluirea a tot ce TREBUIA.Si iata, la 22 de ani, aceleasi"metehne" persista.Procurorii au primit ordin.Cea care a gresit cu buna stinta e D.na Keovesi.Ea trebuie sa dea socoteala si va da!Cei din varf apasa cu strasnicie pedala cu "ziua de maine" O spun si o repet de 22 de ani,pana nu vom forma a treia forta, NIMIC nu se va schimba.Am spus-o in 90-96 pana la desfintarea noastra criminala,la Congresul I al Golanilor Pietii Universitatii din 199o, am sustinut-o in toata activitatea mea jurnalistica.Am fost atat de cumplit de urgisit incat din aceste inclestari am iesit mai intarit dar cu sanatatea la pamant.Revazand filmul acestor 22 de ani, nu am ami reprosa decat faptul ca n-am iesit in strada mai des.Dar avand experienta Pietii Universitatii din 9o, deliberat n-am mai iunitiat asemenea actiuni, intruca Romanii au devenit refractari la mitinguri si marsuri.Si acum primesc rezultatul acelor "comoditati".Cu cat devin mai posaci, cu atat comunistii vopsiti isi fac de cap.Si, ca sa nu uit, am facut plangere penala impotriva numitului Augustin Zagrean.Astazi facem impotriva Monicai Macovei pentru INSTIGARE la Razboi Civil.Daca nu veti mai gasi actualizarea pe blog, sa stiti ca sunt "in prelucrare"Nu mi-e teama, sunt obisnuit dupa ce am fost arestat si torturat 37 de ore la Circa 1o politie.Nu fac aceasta afirmatie pentru a ma da "mare" ci pentru a arata ca NE-AM FACUT DATORIA!

Un comentariu:

Colonel Idomir Adam Vasile spunea...

Eu cred ca se intoarce javra