vineri, 16 august 2013

Josnic si agresiv...

Asa s-a "prezentat" la o tv,cel mi murdar slujitor al celei mai murdare tv disparute,TUDOR BARBU.Am mai scris despre aceasta creatura dar,cand i-a raspuns mamei indurerate ce pierduse finte dragi, ucise cu sange rece de fiul judecatorei de la CAB, pentru a fi mai credibil,ii spune citez"Eu Tudor Barbu, SENATOR AL ROMANIEI, va asigur ca NU VETI gasi dreptate...MI-A VENIT SA SPARG TV.Cand STII ce pramatie e subiectul, cand stii in ce cloaca a activat,mai murdara decat canalul din curte,cad ai fost de fata la indepartarea sa ca REBUT UMAN, te apuca jalea.Pentru ca SUB acest prag nu ramane decat  epoca de piatra.Si m-am gandit, daca sacrificiul nostru in 89, a fost necesar.Dar, somnul ratiunii naste monstri.Iata unul in Senatul Romaniei cu care trebuie sa "coabitam" 4 ani.O alta tema,legata de sacrificiul nostru din '89 se refera la inmultirea diverselor posturi din puzderia de tv-uri nascute din sacriificiul acelor copii din '89.Propaganda fatisa si tot mai agresiva ce slaveste victoriile comunistilor de "bine" Filmele decedatului Segiu Nicolaescu cu gramada de Comisari, chemarea tot mai insistenta a lui Serghei Mizil pt a ne descrie cu lux de amanunte ce bine se simteau in imbuibarea lor,in vreme ce noi stam la coada pentru gheare de pui.Dar cel mai sfidator a fost cand,intr-o saptamana,am vizionat la 3 tv diferite, "Pistruiatul"Am considerat a sfidare fatisa la adresa acelor copii din '89, si am facut o jalba la CNA.Dar D.na Georgescu,Presedinte CNA nu ne-a raspuns la o sesizare privind prezentarea scandaloasa a D.lui NICA LEON de un ratacit din TV (B1) Banciu!Desi au trecuit 6o de zile.Eu personal il respect pe Gigi Becali pt ce bine a facut.Dar pt a va da o proba de ura a comunismului impotriva unui crestin,comunistii NU se gandesc la pierderi,la faptul ca,printr-o portita legala,putea fi exonerat cu CONDITIA sa faca bani pt a salva cancerosii care se sting fara medicatie sau tratament.Au preferat sa-i faca un "smen" cu cei 1ooo de euro care-l va duce ,OBLIGATORIU, la executare integrala a celor 3 ani si 6 luni.Acest smen ramane la dosar si ori de cate ori va fi vorba de eliberarea conditionata,Asa am patit-o si eu la Vacaresti,Poarta Alba dar mai ales la REEDUCAREA PITESTI. Acest amanunt va fi piatra legata temeinic,semn ca TOV nu uita si nu iarta ORICAT ar costa.Cat despre incendiul mocnit in Har-Cov,in postarea urmatoare.

Niciun comentariu: