sâmbătă, 31 august 2013

O marturisire de si din inima!

Poate aceste randuri n-ar fi fost publicate niciodata, daca canonizarea de AZI( a monseniorului Ghica, de ce asa tarziu?) nu mi-ar fi rascolit sentimente, pe care le credeam date uitarii.Adieri de DREPTATE , nu tin loc unei REPARATII adevarate.CATI au suferit groaznic, prin puscariile comuniste,cati au fost ucisi,schingiuiti,dusi dincolo de limitele umane(slujbe cu urina si lingerea fecalelor) intelegerii mintii omenesti.Unul din acesti tortionari,Visinescu,agresiv SI ACUM, a sarit la un coleg cand l-a intrebat de ce a facut, ce a facut.Impostorul are aceasta agresivitate, bazandu-se pe faptul ca ENORM de multi, sunt SOLIDARI in ce au facut.Si sunt siguri ca NIMENI nu-i va trage la raspundere.A venit, pe canalele de stiri, inculparea celui de al doilea tortionar.Dar acest"cand cu oala,cand cu poala" nu poate repara TACEREA si UITAREA, acestor MARTIRI AI NEAMULUI.Voi,cei ce accesati aceasta pagina, v-ati pus o secunda doar, in  locul acestora?Ce ati simtit si ce le-am dat noi?Deoarece guvernarile, le-au luat si bruma de drepturi ce li se atribuise, pt a mai REPARA CEVA.Iata cum,istoric vorbind,cat de actual ramane punctul 8 de la Timisoara.N-am vazut si auzit despre omagii, aduse acestor Eroi ai neamului,amintindu-i din cand in cand!Si NOI, care am dus greul pt a pastra Revoluirtia si ISTORIA CURATA a acestor ani trecuti prin "glorificarea si succesurilor"esalonului 2 pcr.(Pile, Cunostinte,Relatii azi sunt la mare voga)S-a instituit o CENZURA totala asupra activitatilor mele si ale Asociatiei.NIMENI nu a reactionat la agresarea dura a mea.M-am adresat cu mesaje de sprijin si solidarizare cu cauza noastra(si a mea)Niciun raspuns.Si au fost "ziaristi" de mare calibru(credeam eu)Adina Angelescu-Stancu, AndreeaCretulescu,Cristina Sincai,Oana Stanculescu,Cristian Sabbah,George Berevoianu,etc sunt atat de lipsiti de cea mai elemntara politete,incat nici cel putin un raspuns.Stau si ma intrteb,daca asi fi gresit cu CEVA, daca asi fi tradat,daca asi fi calcat putin stramb,oare de ce nici sub acest aspect n-am fost luat la intrebari?Simplu,deoarece NU m-am atasat la nici un grup, "nu am pus botul" la nici o tentatie(bani,functii,etc)deoareceTREBUIA sa faca cineva, ce am facut NOI.Suferintele voastre actuale,suprapuse peste suferintele cumplite a unor OAMENI ce n-au renuntat la verticalitate si idei,nu va trezeste sentimentul de INTELEGERE.NOUA DA!

Niciun comentariu: