duminică, 4 august 2013

Omar = cosmar

pentru UNII!Dar pentru NOI, cei multi,mai ales pentru mine care,prin distrugerea perlei industriei electronice(iprs)romanesti si a unui segment de 15 ani din tineretea mea,nu cred ca mai are rost.Ca tot circul cu Omar adus,discutat,intros pe toate fetele,eu consider ca propaganda si manipularea USL, a intrat intr-o noua faza.Duplicitatea e ridicata la rang de MUNCA.Eu dau paine,Cotroceniul da circ.Din aceste declaratii ale celor mai "indreptatitit" sa lucreze la problemele Tarii, intelegem ca jocul de glezne, si riscul fara plasa a saltului facut de demis, atesta razboiul TOTAL intre cele 2 tabere.Si, perdantul,e OMUL SIMPLU.Ca sa-mi intaresc cele de mai sus,cand interesul public va ajunge la saturatie cu Omar,cand vom afla o "plevusca" ce a avut si are cosmaruri dupa.REaducerea acestui jefuitor(ce face parte din cohorta nsfarsita a unor "copii ai strazii" de aiurea,veniti la Bucuresti cu cateva sute de dolari(poate si aia falsi) a distrus tot ce am construit in anii pana in 89,anii nostri din cei mai frumosi, ai tineretii trecute, fara bucurii.Si acum stam,asistam NEPASATORI cum, din caiza saraciei, URMASILOR le lasam mostenire o situatie fara iesire, doar DEPOPULAREA si distrugerea Romaniei.Asa cum am mai spus si am SIMTIT, oriunde ne vom duce pe acest mapamond, noi suntem urmariti de un blestem dulce,acela ca in orice moment, departe de glia unde te-ai nascut, DORU de ea e direct proportional, cu durata lipsei, si intoarcerea ne da un sentiment ca"suntem iarasi acasa"Dar, dupa 1 Ianuarie 2o14 cand nu vom mai AVEA CASA?Am militat si militam pentru A TREIA FORTA..NIMIC nu se misca sau schimba in cei pe care ii paste cele mai grele vremi.Scaderea tva la paine "coincide" cu aparitia altor taxe si impozite.Eu, desi nu sunt economist,cred ca, daca guvernul Ponta ar vrea sa infinteze locuri de munca cum ne-a promis in campaniile electorale,ar putea DOVEDI ca e ALTFEL decat guvenele anterioare, prin FOLOSIREA NOULUI ACORD cu FMI, si cu bani pusi la dispozitie,sa-i investeasca in construirea unor fabrici dupa ultima tehnologie care ar face ca banii sa revina inzecit,etc,etc.Dar cred ca PM Ponta ii e FRICA, ca si acestia, sa nu dispara in nisipul OBLIGATIILOR noii echipe.Va veni momentul  ,daca nu va treziti,asa simplu cum va pun in garda, sa constatam ca eu am avut DREPTATE.Si ce vom mai face cu EA?Punem pariu ca urmatoarea "campanie" de circ,dupa ce lumea se va plictisi de Omar,va fi circul cu Liviu Dragnea si Adrian Nastase?

Niciun comentariu: