vineri, 20 septembrie 2013

Antena 3, diversiuni comuniste imputite...

ce le sant specifice.Sunt indignat, si pe mine nu ma ia pe nepregatite,am fumat nenumarate asemenea provocari, si le-am anihilat, si aceasta imi da dreptul sa protestez cu hoatare impotriva aruncarii,deavalma, pt ca protestul nostru de anul trecut sa nu ramana o piatra de hotar,ci o increngatura de interese si de slugoi.De data aceasta,pupincuristii de la antena 3 TREBUIE sa-si caeara scuze.1 Pentru ca, a introdus si a reluat, pe seful galeriei Dinamo,"uitand" un amanunt esential.Ca la confruntarile cu jandarmii, unde Ionut(ce coicidenta cu copilul sfasiat de maidanezi),ACUM, dupa ce filmul distrugerilor din acele momente,cand jandarmiii,l-au lasat schilodit pe viata ,intr-un carut cu rotile,scos in evidenta de "omenia" Ministrului de Interne,Stroie,(care a uitat sa ordone CONTINUAREA anchetei) acum,azi,antena 3, pt a se "distanta" de eventualele tulburari care-i poate zgaltai "prestigiul" castigat pe frigul,ploaia si provocarile unui nr de protestatari, care-l vroiau cu orice pret, pe Basescu JOS,.Am reusit, si prin ex. pe care il dau,vreau sa va deschid ochii, cat de otravitori, sunt mercenarii acestui post.Nu numai acest post practica asemnea manipulari,ci tot trustul inatact, cu servitorii de rigoare.Asa ca precizez:Pe noi cei care am participat din constinta,asemenea murdarii nu ne ating.Cautati-va subiectele in alta parte.Cat priveste devastarea,mag. de tel celulare, rasturnarea acelui acoperis din statia de autobuze,inaierarile huliganice cu jandarmii s-a DOVEDIT ca au fost executate de  suportrii echipelor Dinamo, Steaua.Deci sclavilor de la antena 3,cantati la alta masa.Gadea,acest manelist raspopit,a "bagat", o trasmisie din Piata,aseara la emisiunea pe cae o modelaeaza,si,insinuand ca protestarii veniti in nr de 15 mii,cum s-a schimbat vreama mai sunt vreo 3o4o.Din toata saracia mea ii dau ochelarii mei sa vada ca a fost peste 15o de participanti iar pana la 23 s-au strans peste 25o.o intrbare.Desi a spus ca v-a reveni in Piata n-a mai facut-0 DE CE? Oare acesti lingai ,nu isi dau sema  ca  traiesc si au salarii nesimtite, din SUFERINTELE acestor oameni, Care isi iubesc Tara si Neamul .Nimeni nu mi-a luat dreptul de a huidui, ca atare,pentru acesti nenorociti, huuuooooo IUDELOR!!!

Niciun comentariu: