miercuri, 18 septembrie 2013

Pupincuristii se "documenteaza...

Manevrand telecomanda,aseara am dat peste antena 3 ,pe care la fiecare manevra,o sar.De aceasta data mi-a atras atentia o prezentare,incredibia,fulminanta,incendiara...Era vorba despre vanzatorii care "au concurat" la spolierea bogatiilor Tarii.In postarea mea de pe 13 Septembrie 2o13,enumaram vanzatorii.Ca telespectator ramai uimit si fascinat de tema si acte prezentate,NUMAI ca sursa mea mi-a data aceste dovezi inca din 12 Septembrie a.c,Ca jurnalist pot demantela procedeul raspopitului Gadea care,noi fiind dusmani,a vazut postarea si a actionat in consecinta.Pentru ca "succesul" echipei de pupincuristi de la antena 3, pe aceaasta se bazeaza.Fac un tur de orizont, unde dau de stiri credibile si de mpact, si raspandeste hoarda de reporteri, in toate cele 4 zari.Si e firesc,la o mobilizare asa de "grandioasa" Mai ales cand o pliezi in functie de "clienti" Si gata dezinformarea!Cand Gadea s anuntat, in direct si ora de varf, ca Radu Tudor a fost numit Director la Antena 1 International,multumirea lesioasa si slugarnica a proasptului avansat,mi-a produs greata.Ca si Oana Stanciulescu,alta lipitoare care, cand lucra la ziarul Taranist"Dreptatea, era pusa la munci peiferice, intrucat Roxana Iordache (careia i-am dedicat un intreg capitol in romanul meu "Destin" lansat in 2oo9) o DOAMNA a Ziaristicii,nu suporta mediocritatea, si ne onora cu prezenta ,la mai toate incaerarile cu tineri scutieri(de peste 45 de ani)ne-a catigat inimile si respectul.Adio, dar raman cu tine, jucat fara talent de cei 2(al treilea e prea mic si la...),mersul acesta pe muche de cutit,ne va aduce si mai multe necazuri.Sunt curios cate capete vor cadea de la SPP, deoarece ca sa patrunzi in Palatul Parlamentului, mai ales in sala de plen, trebuie sa treci prin masuri draconice.Acum NOI asteptam citatia de la judecatorie pentru a arunca in aer CEATA DE HOTI.

Niciun comentariu: