sâmbătă, 7 septembrie 2013

O vinere ce nu se uita!

Revolta din 89 a inceput intr-o vineri.Vineri eram indurerati de moartea ingerului Ionut,omarat de cainii comunitariVineri i-am batut pe Unguri,razbunand toate necazurile avute cu ei.Au venit ca hunii,au distrus tot ce le-a iesit in cale,au tras semnalul oprind trenul sub podul Grant,asta intarindu-mi convingerea ca au venit la Bucuresti, la meci "alesi pe spranceana" Dar eu sunt revoltat de 2 lucruri.Primul m-a convins ca UNII Romani,asa cum am mai scris,sacrifica tot pt o clipa de aparitie pe un tv,ORICARE, sa se vada ,sa vada vecinii si cunostintele... rusine,celor din familia ingerului Ionut care au acceptat sa apara la tv, cand firesc,trebuia sa-si planga durerea.Rusine Jandarmeriei care era gata sa distruga tot.Eram pe terasa "pierde tren" si cand am vazut dezlantuirea jandarmilor, mi-am scos rapid camera, si am fotografiat toata tarasenia.Si momenmtul cand 2 jandarmi i-au lovit ,pe cameramanul si reportera unui post tv.O alta aparitie cu cagula pe fata, facand pe fiorosul, a incercat sa-i smulga camera, si sa ma bruscheze.Am luat cateva poze,i-am aratat cardul de jurnalist FIJ, si numai asa am scapat.Comeseanul meu,iesit si el la o bere,ca sa treaca timpul mai usor pana la meci,ducandu-se la wc,a fost luat la intrebariCea mai tampita intrebare,ce faci aici  ma?Ce se face dupa bere!Iesi rapid ca ma faci sa te incing(filmase si el cu tel) Tipul se numeste Sandu Chelaru.Mi-a mai adaugat ca la wc,oachesa care elibera fisele d intrare,cand au navalit vreo 5-6 mascati,era sa faca infarct.In toata aceasta desfasurare staruie o nedumerire,oare DE CE Ontanu si Oprescu nu-si dau demisia? Ca stim ca fura si-i protejeaza pe cei cel voteaza si pe unu si pe altul,e clar.Dar pe mine "aducerea aminte" ma idreptateste ,din nou, iata inca o proba, ca comunismul e in floare, ca cel care e actual e vopsit,nume cu care scriu de foarte multe ori aceste postari.Cine a fost Ontanu?Aveti postat pe blog C.V inainte de 89.Din ce familie provine Dr. Oprescu(tatal general de securitate) Cum ajungea sa fie IN ACELASI TIMP director la 8 spitale.Nu trebuie sa va mai spun ca sunt aceiasi!Stim si stiti cu toti acest fapt.Iata de ce NOI militam pt A TREIA FORTA in care, am mai spus-o, se vor REGASI TOTI cei care n-au votat pt ca N-AU AVUT PE CINE.De aici ,noi speram ca aceasta actiune va incepe cat mai curand, pt a avea timp sa depunem candidati la Europarlamenatre.REFLECTATI!. Modul simplu si extrem de rapid si eficient l-am descris cateva postari inapoi!

Niciun comentariu: