vineri, 16 mai 2014

Dumnezeule,de ce...

de 24 de ani,NUMAI RAUL iese invingator?Aceasta e intrebarea, pe care am inceput sa mi-o pun, din ce in ce mai des.Pt ca sunt martor,ca orice om obisnuit,la cresterea alarmanta a "rafinarii" raului care mi-a facut atata rau.Am urmarit cu sufletul la gura cum perseverenta Procurorilor l-a dibuit si in gaura de sarpe pe Necolaiciuc vanat,arestat,extradat,invinuit de tepuirea CFR cu 8o mil euro.Dupa aducerea sa in tara,iata ca e scos nevinovat si numit consilier.Roxana Nemes si sotul acelasi lucru,nu m-ar mira sa revina pe post.Vlasov,atat de SIGUR pe el si pe ce a facut incat,IN PLINA ancheta, ameninta inlocuitorul din detentie.Un Prefect,vrea sa pedepseasca pe omul care l-a infundat prin angajarea  unui asasin.Dupa toate acestea EU, ca citadin mai "incasez" urmatoarele lovituri.Ca sa  fiu in siguranta am asigurare la Astra.Cu furtunile acestea mi-a fost sumlsa si arunacata tabala,fiind nevoit sa stau cu apa colectata in oale siligheane de 2 luni.DE CE? Dupa ce am luat legatura cu Inspecatorul la care sunt "arondat" dupa ce s-a facut un simulacru de evaluare si, ca prin farmec,NIMENI nu mai e de gasit.La nenumaratele mele apeluri,sunt  rugat sa las un mesaj.Vreau sa trag un semnal de alarma si in folosirea in exces a acestei forme de comunicare.Care arata CAT DE LASA e persoana cu care vrei sa rezolvi o situatie Legala.Mi s-a intamplat si la SSPR cand Secretarul General, pus in aceasta functie TOCMAI sa ne ajute la rezolvarea, legala, a unor probleme,dupa o asteptare de peste 2 luni,prezentarea cu mari dificultati a subsemnatului din cauza sanatatii,la audiente,avand 4 hot definitive si irevocabile, D.na (credeam ca E,dar...)DENISA TANASE, face pe motu' in papusoi acoperind ,de fapt,si fiind COMPLICE la distrugerea ARHIVEI acestui minister.Si uite cum trebuie sa iau iarsi calea Parchetului,iarsi vom asista la o ancheta ca si in cazul George Costin.CINE PIERDE?NOI!CINE CASTIGA? RAUL de care faceam vorbirea in titlul acestei postari.Pentru ca oadata RAUL indreptat prin 4 hot, e  "pus la spate" de un functionar  ce,sigur, se va da grav bolnav,cand va fi condamnat.Pt ca UNII din acestia DISPRETUIESC Autoritatea lucrului Judecat si neexcutarea UNEI Hot judecatoresti, inseamna OBSTRUCTIONAREA justitiei, care e tratata de noul cod penal, prin infractiunile cele mai grave.Fiind disperat de ploaia ce imi inunda proprietatea asigurata,dispartia celor in drept sa ma ajute, m-ar determina sa iau un cocteil molotov si sa le incendiez biroul, de unde au mancat paine din asigurarea mea atata timp.Dar,in contextul actual prefer sa ma adresez Pasrchetului.Dar DE CE RAUL SE MULTIPLICA ATAT DE RAPID?

Niciun comentariu: