sâmbătă, 3 mai 2014

Sunt revoltat de 24 de ani.

Am facut aceasta constatare cand,cu vreo 4 luni in urma i-am trimis o epistola "marelui" Stelian Tanase.Caruia,in '9o, i-am salvat viata.Si lui si unei alte "catastrofe" Emil Hurezeanu.In cartea mea,destin,redau cu lux de amanunte tarasenia.Asa cum am mai scris,NOI am continuat lupta pt TVR LIBER inca din martie 9o cand, in nesfasitele mitinguri si marsuri,treceam si pe la poarta TVR sa pastrama "calda" senzatia de ocupare a acesteia.Si am fost primiti cu salve de Kalasnicovuri.Au urmat ani,tot felul de Presedinti dupa calaul Teodorescu si totul se reduce,cum strigam in 9o in Piata Universitatii "e mai rau ca inainte"Ma voi referi doar la ultimii 3 "Virtuosi" conducatori TVR. SASSU,ELVIS si TANASE. De la primii 2 n-am nici un fel de pretentii!De la cel de al treilea,aveam.Pt ca NU MAI AM.Inca din prima zi ,cand a fost numit interimar,i-am cerut sa ne dea o ora de emisiune,TVR fiind TV Publica,platita fortat din baniui nostrii....Dupa 4 luni,m-a "trimis" la un subordonat pe care l-am cautat zi de zi,pret de 2 luni,fiind de negasit.Asta e caza ca tvr e in aceasta situatie grava.Si furtul.Dupa ce Enacherscu a fost "dibuit" ca a plecat la o tv concurenta, luand cu el"un miion de euro" s-a facut o liniste mormntala si,niiimiiic!Acum, e pe ordinea de zi in Parlament, o lege care prevede ca, fiecare sa aiba optiunea sa catre TVR.Taxa obligatorie sa fie desfintata!Voi face apel la toti Senatorii si Deputatii pe care-i cunosc pentru acest lucru.Numai asa TVR se poate redresa.Nu prin marirea taxei,cum se procedeaza deobicei.Sunt revoltat de "prietenia" dintre S.Tanase si "poetul"(ce n-a mai publicat nimic de luat in seama)Mircea Dinescu.Dar,uitati-va la TVR cat spatiu de emise i-a acordat Presedintele.Dinescu,repet, ce v-a intra in istorie cu celebrul "Mircea,fa-te ca lucrezi" acum CHIAR se face ca lucreaza.Invata zi si noapte, cum ne poate imbrobodi cu "savante" prelegeri despre bucate,despre parfumul si farmecul lor.Dar,nu sufla o vorba despre "farmecul" ce l-a raspandit cu spargerea butoaielor de stejar, pe care trebuia sa le restituie stapanilor de drept, dupa insusirea cu japca a acestor bunuri.Ca un mic stalinist (a luat totul de la cei bogati,si nu a dat inapoi NIMIC la cei saraci) a preferat sa le faca tandari decat sa le restituie.Si atunci,oameni buni de de sa platesc(sa platim) dezmatul unui "Itelectual rasat(ratat?)

Niciun comentariu: