joi, 22 mai 2014

Inca 2 zile de rahat...

Campania pentru europarlamentare a fost, de data aceasta, CEA MAI PROASTA.Un ex."draga stolo" zambeste stamb de pe postere si imi promite ca imi aduce "europa in casa" Si ce sa fac cue EA?De la faptul ca pe lista pomanagiilor care sa ma reprezinte pe mine,pe tine,pe noi, figureaza tot felul de "randunici" care n-au nici notiunea vaga,a ce trebuie sa faca, ca sa  ne reprezinte"cu cinste" in Parlamentul european.Am spus in titlu-de rahat_pt ca TOATE sloganurile sunt seci,sterse,impersonale si vag creionate sa te "descatuseze"catre vot.Asa ca NU voi vota.Nu voi vota pt ca  s-a ales o "crema" de favorite,sotii de presedinti,etc,etc care mie unuia, NU-MI spun nimic.In ce priveste vestile politice,dragii mei,pregatitiva.Mai e putin pana in "octombrie negru"si veti avea CIRC nu gluma.Vor cadea capete ce n-ati visat,se vor narui sperante,se vor darama imperii financiare artificiale,milionari sau miliardari de carton, vor fi facuti una cu pamantul si din toata aceasta involburare, VOI nu veti avea decat de pierdut.Circul nu v-a eclipsa pierderea locurilor de munca,siguranta familiei va fi pusa la grea incercare,circul, pentru cine e indragostit de el, v-a face sa se mai estompeze aceste lovituri.Pe esichierul politic am observat o asemanare, intre un cuc si primarele Iohanis.Desi cucul nu cloceste ci isi depune in alte cuiburi ouale,la eclozare puiul de cuc impinge din cuib "fratii" .Acelasi lucru il face Iohanis cu Crin.Am mai postat actiunile ce le-am declansat importiva  UDMR.Iata ca am aflat ca a inceput santajul final.Chiar acum, cand azi se va citi motiunea depusa de PNL.UDMR  CERE, cu ultimatum, 4 miliarde de euro.P.M Ponta e la colt.Nu-i da, UDMR voteaza motiunea.Si iata,ce simplu e santajul si cat de "eficient" este.K.Iohanis pregateste terenul in PNL pt intoarcerea fiului risipitor,Tariceanu.Alunecam din ce in ce mai repede spre DEZINTEGRARE.Conditiile externe,cerintele antiromanesti ale UDMR TOCMAI cand ne e lumea mai agitata,arata cata dreptate am avut sa cerem ca UDMR-ul sa fie obligat sa intre in legalitate.Instanta mi-a tinut dosarul un an in sertar si dupa acest termen,ca sa-l inchida, m-a chemat sa se judece PERIMAREA LUI.Din saracia mea si a camarazilor mei, am facut sacrificii atat pe acest spatiu,cat si in nenumarate proteste si marsuri.NIMIC nu v-a clintit din inertia voastra.Am aratat ce simplu PUTEM darama aceste actiuni care ne aduc ZI de ZI,strangularea drepturilor noastre.SI NIMENI n-a miscat.Astept totusi, MINTEA ROMANULUI DE PE URMA.DAR SA NU FIE PREA TARZIU!

Niciun comentariu: