luni, 5 ianuarie 2015

Mi-ar fi rusine...

sa nu fac NIMIC pt popor si sa apar,pe postul National de tv ca "salvator"Mai mult ca un "sfatuitor" cu aura de intelectual.Asa am perceput eu aparaitia "marilor" Liceeanu,Plesu&co la TV Publica,la inceput de an, din care n-am inteles decat sloganul, din campania cea mai idioata,"citeste romaneste"E atata sfidare in aceasta "initiativa" incat,daca asi fi fost factor de decizie pe S.Tanase  il trimiteam la plimbare imediat.Pt ca "managerul"votat de Parlament, in loc sa-si daruiasca "toata puterea"cum scrie in juramant,n-ar fi imporvizat programe apeland la scheciuri si vedete ce au trecut in nefinta cu zeci de ani in urma.Am mai scris si am sa continui sa o fac ,cea mai penala si sfidatoare provocare privind cheltuirea banilor luati cu forta de la populatie pe fleacuri.Dar fleacuri cu dedicatie.Pt ca prestigiul unei tv publice nu se reazema,neaparat cum face cel pomenit,intr-un segment de timp in care un POET transformat intr-un ospatar smenar,imi vorbeste despre legume dar nu spune ca,lunar,contractul e de 6o.ooo de Euro.Am intrat in acest nou an cu sentimentul apasator ca aproape toate "VEDETELE" dragi inimii mele,si-au facut praf VALOAREA pt un pumn de arginti.Este vorba de reclama inselatoare.Este vorba de campania desantata a farmaciei CATENA.iar Stela si Arsinel se autodistrug cu fiecare aparaitie.Ca sa va convingeti intrati la Catena,in oricare farmacie a acestei firme,intrebati pretul si veti ramane surprinsi cata diferenta e.Pt a nu lungi vorba posed un card Catena si 1 al altei farmacii.Diferenta de pret in minus e cam 2o% pt cea nenumita.Si atnci munde-i chichirezul de sunt asasinat de puzderia de tv ce difuzeaza aceste falsuri?Imediat dupa postare,voi face o atentionare de reclama inselatoare catre Protectia consumatorului.Pt ca, la saracia noastra,nu PUTEM tolera asemenea furturi.Pot sa va asigur ca,politic,toti se tatoneaza cu TOTI.Se contureaza "sfaramarea",pana in Primavara, amajoritatatii din Parlament,cei care sunt ahtiati sa "intre in paine"au uitat cine i-a ales.P.M Ponta are zile numarate.Deoarece minciuna ca a "pus"in bugetul pe 2o15 ACHITAREA tuturor hotararilor definitive si irevocabile a iesit la iveala.Ca si O.U care prevedea un nou certificat pt Revolutionari.Care-i vor face,peste 2 ore,o "vizita" la sediul PSD.Ordonata, publicata ieri de ziare,a fost retrasa dupa o ora de pe site si asta numai ca sa se delecteze in tihna cu sarmalele si celellate.Dar,ca minciuna PM sa dispara,trebuie sa dsipara"preopinentul"Iata cine e cel mai mare dusman al sau.Nu mai vorbesc de gafa cu O.U pt asi sterge DoctoratulAbia acum imi suna-n ureche  persifalrea lui Basescu, "Dottore"....Din partea mea,a noastra LA MULTI ANI CU SANATATE PE 2O15!

Niciun comentariu: