marți, 20 ianuarie 2015

O provocare?



Ca orice Roman,mi-am pus speranta in Presedintele nou ales.Si am trimis o larga informare,blindata cu 4 hot definitive si irevocabile.Am cerut D.lui Presedinte sa intervina ,prin inalta sa functie,sa ATENTIONEZE pe S.Tanase ca imi incalca cel mai elementar drept,dreptul la a aparea pe postul public,platit fortat,sa apar o  colectivitate.Evident ca D.l Presedinte,prin multitudinea de probleme,are un CONSILIER care sa ma AJUTE.Dar de aici si pana ami raspunde ca inainte de 89, n-am crezut asa ceva.Ca atare,am postat raspunsul CALIFICAT a unui CONSILIER ce il reprezinta pe Seful Statului, in relatia cu MINE, unul din cel care i-am facut campanie si colectivitatea condusa de mine care l-a votat si caruia ii cer ajutorul in respecatrea LEGII.I-am cerut sa ne sprijine in executarea a 6 Hot. Definitive si irev. nepuse in executare de 6 ani,Ce veti observa in raspunsul acestui  consilier Prezidential e de tot rasul.El se numeste GABRIEL CRISTIAN PISCOCIU.Printre colegii mei ziaristi(mai vechi) prin ce mi-au spus,i-am "compus"  un CV cam pestrit.Astept acum sa-mi raspunda la contestatia inaintata ieri si voi da publicitatii acest compus.Dar, va rog sa observati,daca n-ar fi o mica retinere,asi putea sa incep un nou razboi ca si cu predecesorii.Insa, in acest caz, acum cand CREDEM, ca avem un ALTFEL de Presedinte, procedez cu maxima prudenta.Pentru ca, din experienta, in jurul sau roiesc tot felul e LIGHIOANE.Si mai mult, ma implic in demascarea lor, decat sa intru prosteste, intr-un razboi care TREBUIE sa nu existe.Raspunsul consilierului, caruia i-am cerut sa-si ceara scuze, unor OAMENI apreciati de CAB si Curtea Suprema, pt sacrificiile lor in Decembrie 1989, desfintate de raspunsul de mai sus, de un ins ce se considera "smecher"Voi incepe sa postez adevarata fata, a celor care nu se pot desparti de istoria falsificata si NOI, ce incercam sa lasam URMASILOR NOSTRII istoria adevarata traita pe viu, suntem CENZURATI intr-un mod criminal.

Niciun comentariu: